RAKAN PEJUANG

02 December 2010

NIK AZIZ BERJANGKIT......

  DARI BLOG ALAHAI SILUNCAI....

NIK AZIZ BERJANGKIT PENYAKIT NIZAR

" INI BUKAN TIDUR..INI TAFAKUR "


NIK AZIZ SEMAKIN NYANYUK ATAU SAKIT MACAM NIZAR..

Dulu dulu aku antara orang yang takut nak kritik Nik Aziz. Satu masa aku percaya Nik Aziz perlu dihormati sebagai ulamak.

Tapi bila aku diajukan dengan hadis tentang ORANG MUFLIS DI AKHIRAT DAN AKU SEMAK MEMANG HADIS INI HADIS SAHIH, AKU RASA DAH SAMPAI MASA AKU BUAT KEPUTUSAN. NIK AZIZ ADALAH AHLI POLITIK BIASA YANG ALLAH UJI DENGAR HARTA DAN SEDIKIT KUASA, NYATA NIK AZIZ TEWAS UJIAN.

Hari ini aku dapat mengesan lagi ' kecelaruan minda Nik Aziz'. Dia kata UMNO macam orang sakit teruk atau dah meninggal dunia. Hanya orang yang sakit teruk je berebut harta pusak.

Nik Aziz sebenarnya mengulas pengumuman Nuar Brahim tentang perlantikan Lim Kit Siang sebagai TPM. Ada dua benda yang aku nak ulas :-

1. Yang mengagihkan jawatan ni PKR dan DAP. PAS tak ada pun dalam perkiraan. Jadi kenapa UMNO pulak dikatakan sakit teruk ? Yang sakitnya Nik Azizlah.

2. Nampak sangat Nik Aziz mabuk kuasa. Korang ingatlah segala macam perbandingan akhirnya Nik Aziz akan kaitkan dengan harta. Nampaknya dah hilanglah ZUHUD NIK AZIZ YANG SELAMA INI DIBANGGAKAN OLEH PENGIKUT PAS.

Entahlah..lebai. Sesekali tu bertaubatlah..istighfar, banyak sangat tanda Tuhan dan tunjuk.

1 comment:

ISAC said...

Salam bro... Permintaan anda telah diperkenankan... :)

Maaf lambat, baru balik kerja....

Tulisan yang menari.... Teruskan usaha anda!