RAKAN PEJUANG

03 December 2010

PEMIMPIN PAS SIBUK SANGAT MENJAGA KEBAJIKAN DAP

PEMIMPIN ULAMA PAS SIBUK SANGAT NAK BERPOLITIK DAN "MENGUSAP BONTOT" DAP HINGGA KEBAJIKAN RAKYAT DI KOTA BAHRU PUN TIDAK DIPERDULIKAN. GUNA TITLE ULAMA, TAPI PENTADBIRAN LEBIH TERUK DARIPADA PEMIMPIN UMNO YANG MENJADI KUTUKAN MEREKA SETIAP HARI. INI LAH ANTARA RUNGUTAN RAKYAT KELANTAN...

Jalan alternatif Pengkalan Chepa-Kota Bharu rosak teruk

KOTA BHARU – Pengguna jalan alternatif yang menghubungkan Padang Tembak, Pengkalan Chepa ke Kota Bharu, di sini merungut apabila permukaan jalan berkenaan rosak teruk sejak dibina pada tahun 1996.

Wan Sazuki Wan Jusof, 44, berkata, pengguna berdepan risiko kemalangan apabila jalan sepanjang dua kilometer berkenaan mengalami banyak kerosakan dan berlubang-lubang.

“Sudah lama jadi macam ni lebih-lebih lagi apabila hujan, air banyak bertakung dalam lubang, penunggang motosikal lalu tak nampak, jatuh dalam lubang.

“Bilangan lubang lebih 10 sepanjang jalan terbabit, kiri kanan jalan ada lubang, kereta di laluan kiri mengelak ke sebelah kanan dan macam itu juga sebaliknya, salah mengelak boleh bertembung,” katanya.

Pembantu kedai, Normah Ismail, 43, yang menggunakan jalan tersebut setiap hari berkata keadaan tersebut berlaku kerana pembinaan perumahan yang tidak mempunyai sistem perparitan yang baik di kawasan terbabit.
PETIKAN SINAR HARIAN (EDISI KELANTAN)

1 comment:

tungkaran hati.blogspot said...

Saya masih mengharapkan perjuangan PAS seperti dahulu, perjuangan yang jelas untuk diperjuangkan...tetapi kini setelah Nik Aziz menjadi penentu, dasar perjuangan PAS telah tersasar jauh....! juga jauh dihati saya.
Berdirilah PAS dengan bermaruah tanpa PKR dan DAP terutamanya, kembalilah pada perjuangan asal semoga kita rakyat Malaysia dapat
keberkatan daripada perjuangan PAS.
Kembalilah kepada perjuangan asal..!