RAKAN PEJUANG

13 December 2010

NILAIKANLAH BUDI PR....

Anak Sufi sangat tertarik dengan penulisan Pewaris-Negara yang mengajak kita berfikir manakah yang lebih baik antara PR dan BN.


Sememangnya perjuangan PR sangat jauh menyimpang daripada perjuangan BN. Anak Sufi ingin menambah bahawa:

#  PR telah membawa perpecahan umat Islam di negara ini. 

#  PR telah menghidupkan budaya berdemonstrasi yang menyusahkan rakyat

#  PR telah memperalatkan mahasiswa secara jelas untuk kepentingan politik jumud mereka. 

#  PR telah menabur fitnah yang sangat jahat kepada DS Najib dengan membuat tuduhan tanpa bukti.

#  PR telah meracuni fikiran masyarakat bumiputera untuk menghapuskan bangsa Melayu

#  PR telah cuba meracuni fikiran kaum bumiputera di Sabah dan Sarawak untuk rasa tersisih terhadap perjuangan orang Melayu sedangkan mereka juga Melayu yang lahir di Kepulauan Melayu. 

#  PR secara terang-terangan telah mempergunakan Islam sebagai alat mendapat kuasa dan meraih sokongan rakyat! 

#  PR telah memperalatkan ayat al-quran apabila membenarkan orang bukan Islam menggunakan ayat tersebut untuk kepentingan politik.

#  PR telah merosakkan imej negara dan merendahkan martabat dan maruah negara di luar negara atas konspirasi jahat yang dibuat oleh Anwar Ibrahim dan Raja Petra Kamaruddin. 

# PR dengan sengaja membuat pelbagai fitnah terhadap FELDA untuk merosakkan pemikiran anak-anak FELDA yang telah dbantu oleh kerajaan sekian lamanya. 

# PR dengan sengajanya telah meracuni pemikiran dan mendera emosi rakyat dengan isu kenaikan harga barangan yang tidak mampu ditanggung  oleh kerajaan melalui pemberian subsidi yang lebih besar memandangkan kenaikan tersebut adalah kenaikan harga global. 

#  PR hanya pandai mendera emosi dan melahirkan ketakutan di hati rakyat tanpa memberikan satu pun jalan penyelesaian bagaimana untuk menurunkan harga barangan tanpa menurunkan bajet kerajaan kepada agenda rakyat yang lebih utama seperti pembangunan dan pendidikan. 

 


CUBA LIHAT GAMBAR INI? SIAPAKAH YANG BENAR????? ANWAR IBRAHIM DAH MENUNAIKAN HAJI KE?
 BANYAK LAGI ISU YANG DIBAWA OLEH PR. DENGAN ISU YANG SEBEGINI BANYAK, CUBA BAYANGKAN JIKA PR MEMERINTAH? APA AKAN BERLAKU PADA NEGARA INI DAN APA AKAN BERLAKU PADA KITA RAKYATNYA? PALING KASIHAN, ADALAH GENERASI KITA YANG AKAN DATANG YANG SEMAKIN TERHIMPIT DAN TERSEPIT JIKA KITA MEMILIH ORANG SALAH MENJADI PEMIMPIN NEGARA!

No comments: