RAKAN PEJUANG

02 December 2010

LIM KIT SIANG DAH MASUK ISLAM????

(KATA NIK AZIZ:
Berhubung isu perlantikan YB Lim Kit Siang selaku Timbalan Perdana Menteri yang kononnya dikeluarkan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim, sukalah untuk saya menyatakan bahawa Pakatan Rakyat tidak pernah membuat apa-apa keputusan dan tidak pernah mengadakan apa-apa perbincangan tentang hal ini. Syak saya teramat kuat bahawa permainan media telah digunakan dengan amat dahsyat di dalam memanipulasi kenyataan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Apa yang peliknya dengan budaya media milik Umno?
 BOLEH KE DALAM ISLAM BER SYAK WASANGKA? KITA BERCAKAP TENTANG FAKTA, BUKAN SYAK WASANGKA NIK AZIZ OIIIIII!!!!!!!!!!!!


Apa yang penting ialah dasar, jika dasar Islam. Sesiapapun boleh menjadi pemimpin. Di Kelantan saya pernah mengeluarkan kenyataan berkali-kali bahawa Menteri Besar Kelantan boleh terdiri daripada seorang yang berbangsa Cina dengan syarat merupakan seorang muslim yang soleh. YB Lim Kit Siang atau sesiapapun boleh menjadi Timbalan Perdana Menteri bahkan Perdana Menteri sekalipun tidak mempunyai apa-apa halangan, syaratnya merupakan seorang muslim yang soleh. (PETIKAN HARAKAH DAILY)

 KASIH SAYANG NIK AZIZ PADA KIT SIANG BUKAN KEPALANG. TAMBAHAN PULA KIT SIANG AKAN MASUK ISLAM DAN JADI ORANG YANG SOLEH. JADI BOLEHLAH JADI PERDANA MENTERI MALAYSIA!

LIM KIT SIANG DAH MASUK ISLAM DAN TERUS JADI MANUSIA YANG SOLEH??????? NIK AZIZ SEMAKIN NYANYUK!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: