RAKAN PEJUANG

14 June 2011

LAGI BUKTI PEMBANGKANG PEMFITNAH! JANGAN PERCAYALAH BLOG PEMBANGKANG NI!


 SALAM....

LAGI BUKTI TOHMAHAN DAN FITNAH PUAK PENCACAI PR TERHADAP UMNO. PETIKAN DARI BLOG MILO SUAM! DAH BANYAK KALI ANAK SUFI DAPAT BUKTIKAN BAHAWA MILO SUAM NI PENIPU DAN PEMFITNAH!
11/06/2011
VCD skandal seks Mat Sabu pula jadi talian hayat UMNO
AMALAN politik lucah terus jadi talian hayat gerombolan songkok tinggi. Kalau sebelum ini video lucah lelaki mirip Anwar Ibrahim dijadikan senjata untuk meraih sokongan rakyat, kali ini VCD bertajuk skandal seks Mat Sabu pula diedarkan di sekitar Ampang [Malaysiakini]


Rakyat Malaysia menanti-nanti tawaran lebih hebat dari Barisan Nasional sebagai saingan mereka terhadap Tawaran Janji 100 hari, buku jingga Pakatan Rakyat. Sepatutnya bila Pakatan Rakyat menawarkan perancangan ekonomi yang menyenangkan rakyat, Barisan Nasional harus menawarkan tawaran yang lebih hebat jika mereka benar-benar mendahulukan rakyat.

Namun apa yang terjadi, sebagai jalan menandingi Janji 100 hari Pakatan Rakyat dalam buku jingga, gerombolan songkok tinggi menggunakan politik lucah dan video lucah, untuk meraih sokongan rakyat Malaysia. Terdesak tahap bawah tapak kaki.

Selepas mereka menyebarkan video lucah, mereka menuduh pula Pakatan Rakyat sendiri yang menyebarkannya. Tak tau nak cakap apa lagi dah, UMporNO berjaya membawa politik Malaysia ke arah politik yang paling hina sehingga menjadi gelak ketawa negara luar.

ReJaM© "VIDEO LUCAH dan DUBUR menjadi harapan gerombolan songkok tinggi untuk terus berkuasa. So so lame..."

source: http://milosuam.blogspot.com/2011/06/vcd-skandal-seks-mat-sabu-pula-jadi.html#ixzz1PAOgLJKI


SELAIN ITU ANAK SUFI KAITKAN JUGA DENGAN KENYATAAN GUAN ENG YANG MENUDUH RAIS YATIM MENGHABISKAN RM100 JUTA UNTUK SAMBUTAN HARI SENINAM 2011. TAPI HAKIKATNYA HARI SENIMAN HANYA MENGGUNAKAN RM97800. BANYAK LAGI LAH FITNAH YANG TERKELUAR SEKARANG N. NAMPAK SANGAT PEMBANGKANG MEMANG PENIPU!

1 comment:

Anonymous said...

alah blog2 pencacai pakatan rakyat memang akai dan otak letak bawah tapak kasut. ignore je. pr bukan ada apa pun yang nak dibanggakan. buku jingga? bakul sampah kan je. itu yang selayaknya.