RAKAN PEJUANG

08 June 2011

JAHATNYA PAS...DS NAJIB DIFITNAH LAGI!

SALAM...
  JAHAT DAN BURUK BETUL PERILAKU PENGANUT PAS! TAK HABIS-HABIS MEMFITNAH! TAK HABIS-HABIS CARI PASAL DENGAN DS NAJIB! BARU DENGAR KHABAR ANGIN DAH TERUS KECAM DAN TERUS FITNAH! INI LAH BUDAYA PAS SEKARANG INI. PARTI AJARAN SESAT!

Najib dikecam guna program rasmi untuk urusan peribadi
Harakahdaily   
KUALA LUMPUR, 7 Jun: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak didakwa menggunakan program pribadi untuk menguruskan perkahwinan anaknya dengan dicampuradukkan dengan program kerajaan semasa ke Kazakhstan sekarang.

Tindakan ini disifatkan AJK PAS Pusat, Dr Dzulkefli Ahmad sebagai langkah yang 'tidak ada kelas langsung'.

Kecaman ini dibuat ekoran tindakan Najib menggunakan segala kemudahan kerajaan dan wang rakyat untuk memenuhi keperluan keluarganya di Kazakhstan sekarang.
(Gambar: Laporan Harakahdaily semalam)

"Tindakan Najib ini tidak ada kelas langsung iaitu menggunakan wang kerajaan dan rakyat untuk urusan pribadi," kata Dr Dzulkefli kepada Harakahdaily.

"Ini pula bukan pertama kali. Semasa anaknya menerima ijazah di Universiti Georgetown, Washington, Amerika dia dan keluarga juga ke sana dengan program rasmi kerajaan.

"Saya bimbang ia menjadi rujukan pemimpin bawahan beliau sebagaimana bidalan Melayu, bapa kencing berdiri anak kencing berlari," kata beliau.

Semalam Harakahdaily melaporkan, Najib bersama isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor ke Kazakhstan untuk menguruskan perkahwinan anaknya, Noryana Najwa dengan seorang anak pembesar negara itu.


KALAU BETUL PUN ANAK DS NAJIB NAK BERKAHWIN DENGAN ANAK PEMBESAR KAZAKHSTAN, APA ORANG PAS PEDULI? ADAKAH PEMERGIAN DS NAJIB KE SANA HANYA MENGURUSKAN PERKAHWINAN ANAKNYA? BETUL KAH IA BERSIFAT PERIBADI SEMATA? KALAU BERSIFAT PERIBADI BAGAIMANA PULA MALAYSIA BOLEH MENDAPAT PELABURAN BESAR DARI NEGARA TERSEBUT HASIL LAWATAN PERDANA MENTERI? NAK KATA APA? 


INGAT TAK PENGANUT PAS PERNAH MENGAITKAN EMAIL 1 MALAYSIA DENGAN ADIK DS NAJIB. KONON UNTUK SELAMATKAN PERNIAGAAN ADIK BELIAU. TAPI AKHIRNYA TERNYATA FITNAH!


SEDIH BETUL MELIHAT SEBUAH PARTI YANG DIPENUHI DENGAN MEREKA YANG NAMPAK WARAK DENGAN PAKAIAN MENGIKUT SUNNAH NABI TAPI PERILAKU DAN JIWA PENUH DENGAN KESOMBONGAN. KATA-KATA PENUH DENGAN FITNAH. 

TUJUAN PAS UNTUK MELETAKKAN GOLONGAN PROFESIONAL DALAM KEPIMPINAN PARTI MEREKA HANYA UNTUK MENGHALALKAN CACI MAKI DAN HAMUN CERCA YANG TIDAK SEHEBAT KEPIMPINAN ULAMA YANG MASIH TAKUT PADA AZAB ALLAH S.W.T. KALAU ADAPUN, HANYALAH SEORANG BERDUA SAHAJA YANG LEBIH SUKA PADA DUNIA DARIPADA AKHIRAT! PAS MEMANG HAMPAS!

4 comments:

Anonymous said...

Ade sape tahu kesudahan Tabong Memali yg dikutip seluruh Malaysia tapi tak sampai kepada waris-waris Memali ?

Kenapa peguam PAS tak pastikan keadilan ditegakkan mengenai Tabong Memali ini ?

Anonymous said...

... ok apa.. terpaksa uruskan perkahwinan anak sambil sibuk bekerja, baru andaian PAS shj... kang kalau pergi sana cuma uruskan anak sendiri, PAS kata habiskan duit rakyat... ok tu, tak salah...ni la masa ko utk anak ko najib.. janji jalankan tugas... takut kalau kurang kerja sempat plak melaggani chinadoll macam si nuar liwat... ada bukti tu beb... hua ha ha

JoN said...

nampak sangat babi2 PAS ni xdak keja, alih2 nk wat fitnah je keja diaorg...PASni lingkup la parti diaorg.....

ANUAR CHE MAHMUD said...

Biasalah lah tu, , perkara ni memang dari dulu lagi berlaku. Orang PAS rasa dia je yang betul. Tok Guru Nik Ajis juga satu ketika dulu pernah berkata bahawa Tun mahathir gila kuasa dan akan tak akan letak jawatan sehinggalah beliau mati,, dan beliau sendiri juga pernah berkata beliau akan letak jawatan apabila Tun Mahathir letak jawatan...sekarang boleh lihat...apa kesudahannya,,,beliau masih lagi berkuasa di Kelantan...Pas dari negeri lain tak boleh campur tangan termasuk Presiden Pas sendiri atau orang-orang kuat PAS....terror kan Nik Ajis tu...Semua takut kot-kot kena doa oleh Tok Guru (istilah tok guru ni orang Pas je yang bagi) naya nanti.