RAKAN PEJUANG

06 April 2011

ANAK SUFI DITUDUH MEMPOLITIKKAN KEMATIAN SAIFUL? PAS DAH TERKANDAS!

SALAM...


SEMALAM BILA ANAK SUFI TULIS MENGENAI SIKAP PAS YANG TIDAK MEMPERDULIKAN KEMATIAN SAIFUL SEORANG PELAJAR DARJAH 1 YANG MATI DIBUNUH OLEH GURUNYA PENGANUT PAS, ANAK SUFI DITUDUH MEMPOLITIKKAN KEMATIAN SAIFUL DAN DITUDUH TIDAK SENSITIF DENGAN KESEDIHAN KELUARGA MANGSA. 
KEMATIAN YANG TIDAK MENDAPAT LIPUTAN BERITA  PAS

ANAK SUFI NAK NYATAKAN DI SINI, KERANA BERSIMPATI DENGAN KELUARGA MANGSA LAH ANAK SUFI MEMBUAT PENULISAN INI. ANAK SUFI RASA TERKILAN, SAKIT HATI DAN MARAH DENGAN SIKAP PAS YANG LANGSUNG TIDAK MENYIARKAN BERITA KEMATIAN ALLAHYARHAM DI HARAKAH DAILY.NET. BUKANKAH HARAKAH INI LAH YANG SELALU MENYALAK MELAUNGKAN KEADILAN PADA KEMATIAN BENG HOCK DAN YANG BERKEPENTINGAN POLITIK?


TULAH YANG ANAK SUFI MAKSUDKAN. ANAK SUFI NAK BUKTIKAN PADA PENGANUT PAS DAN SEMUA RAKYAT MALAYSIA YANG MEMBACA PENULISAN ANAK SUFI INI AGAR MEMIKIRKAN KEMBALI SOKONGAN MEREKA TERHADAP PAS. PAS BUKAN LAGI PEMBELA AGAMA. TAPI MEREKA ADALAH MANUSIA YANG BERTOPENGKAN AGAMA UNTUK KEPENTINGAN POLITIK SEMATA-MATA. 


KEMATIAN BENG HOCK TERUS DIBELA OLEH PAS

 KEMATIAN ALTANTUYA YANG TERUS DBELA

BILA KENA KAT BATANG HIDUNG MEREKA, MEREKA AKAN DIAM SERIBU BAHASA. MACAM-MACAM MEREKA NAK PUTAR SUPAYA MEREKA NAMPAK SUCI DAN BERSIH.


INIKAH YANG KITA HARAPKAN UNTUK MEMBELA KITA KELAK JIKA PAKATAN HARAM MENGUASAI PEMERINTAHAN NEGARA? NI SEMUA NAK LEPAS TEMBOLOK SENDIRI. MEREKA BUKAN PEDULI TENTANG RAKYAT PUN TAPI YANG MEREKA PEDULI HANYALAH YANG ADA KEPENTINGAN DENGAN PARTI SEKONGKOL MEREKA DAPPIG CELAKA DAN PKR HANCUR!


TAKZIAH UNTUK KELUARGA MANGSA. SESUNGGUHNYA ALLAH MENGUJI PADA YANG MAMPU MENERIMA UJIAN-NYA.

13 comments:

Penditakainsingkat said...

Salam AS,

Inilah bahayanya puak yang mengamalkan fahaman Khawarij.

Dan paling bahaya apb mereka bershubahat bersama-sama parti perkauman tegar DAP dan parti perjuangan anak-beranak PKR.

Rakyat Malaysia tidak memerlukan parti pengkhianat seperti ini. Rakyat Malaysia perlukan Parti Pilihan Mereka yang terbukti menunaikan amanah dan mandat selama lebih 50 tahun.

Anonymous said...

Setuju dengan anda, Altantuya mati dibela, TBH mati dibela tetapi anak ini yang tidak mengerti apa2 dipukul sehingga mati oleh penganut PAS langsung tidak mendapat pembelaan. Anak yatim sepatutnya dibela bukannya dipukul sebegitu rupa.

Penganut PAS hipokritttttttttt....

akuantiPR

Anonymous said...

Sedih , Sepatutnya perkara saperti ini tidak berlaku, jika iapun siasat dahulu kebenarannya.Inilah lemahnya orang kita sebab tidak dapat berfikir dan membuat siasatan terlebeh dahulu , inilah akibatnya kalau kita mengikut emosi tanpa mengguna akal fikiran.Sepatutnya kita mempunyai sifat kesabaran yang tinggi untuk menjadi guru atau ustaz terutama di sek agama.Walau bagaimana saya ucapkan takziah untuk keluarga adik saiful.

Anak Jawa said...

anak sufi, ada pengikut pas yang tak dapat trima hakikat la tu, ada pengikutnya telah menyebabkan kematian budak. dorg fikir dorg tu tak akan terlepas buat salah.

http://anakcucujawa.blogspot.com/

anak sufi said...

itulah PAS yang sangat taksub pada politik. ini bukti yang Allah tunjukkan hasil daripada banyak sangat solat hajat mereka untuk kepentingan politik. InsyaAllah Allah akan tunjukkan lebih banyak lagi bukti yang menunjukkan PAS yang semakin tersasar dari kebenaran. Semoga Allah menyelamatkan kita semua daripada mereka yang mempergunakan agama untuk kepentingan politik.

Mohd said...

Eloklah sekiranya, ibubapa kanak2 yg sedang belajar di sekolah2 agama PAS mengeluarkan anak2 mereka sebelum anak2 itu ditimpa malang spt ini.
Menyesal dahulu kedapatan, menyesal kemudian tak berguna ..........
Melayu mudah lupa ...........

pemerhati said...

bukan masalah politik tapi berpihak pd kebenaran..bayangkan la klau arwah adik saiful ni kat sekolah kerajaan ada dah yg guling atas jalan berarak se malaya kata BN pembunuh la apa la..

kes2 sebelum ni diorg menyalak satu dunia suruh buat suruhanjaya diraja..kes aminurrashid..kugan..tbh..dll..wah2 ni senang2 hati sembur air liur mintak maaf..cukup ke? klau kat pihak BN komfem diorg kluarkan kat harakah tiap2 hari + tambah perisa smpai org marah.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
matkilau said...

Saya juga bersimpati kepada kanak kanak yg tak berdosa ni. PAS kena bertanggung jawab. kenapa nak cover kes ni. tak gentlemen arr. kalau kes kugan, teo, adik sazali, semua dpt liputan hebat. nak tunjuk kerajaan tak bagus kena batang hidung sendiri nak cover. apa ni. Nik Ajis sembahyang malam tengok mungkin ALLAH maafkan dia tak ada changes Polis tak charge dia arrr pasal mursihampas nike ajis dan boleh maafkan dosa di pembunuh. PAS party Islam ke drama aje Islam

Anonymous said...

kesian anak ini. sedih melihat bapa dia meraung. berita yang berlegar di utara adalah berita yang cuba mengalih perhatian masyarakat terhadap guru kejam itu. di sebar cerita tentang kenakalan anak ini (walau umur hanya 7 tahun), tentang bapa dia yang tak bertanggungjawab, tentang mak bapak angkat dia yang hilang kasih sayang setelah dapat anak sendiri. jadi semua isu itu diperkatakan, sementara guru kejam itu seolah-olah tak bersalah.

Anonymous said...

Ya ke? Ya Allah kejamnya mereka. Jika itu lah cerita mereka untuk menutup kezaliman, kita serahkan saja pada Allah untuk membalas kejahatan yang mereka lakukan. Memang PAS adalah parti politik yang terlalu taksub dan bersifat kepartian sedangakan mereka bermatian tidak mengaku melayu konon terlalu bersifah asobyah. sedangkan mereka lebih teruk daripada itu. TErlalu bersifat kepartian. walau buruk tetap disokong kerana cinta pada parti dan taksub pada pemimpin yang merosakkan iman...

Anonymous said...

as salam.....
jangan menghukum atau mengia kan berita yang tidak pasti kebenaran nye...media hanya mampu melaporkan tetapi ia tidaklah 100% benar...
selagi makahmah tidak menjatuhkan hukuman serta kes dlam siasatan orang yang dituduh di kategorikan sebagai tidak bersalah sehingga segala siasatan selesai dan makahmah yag menetukan siapa yang bersalah...jangan kita cepat melenting serta membuat kesimpulan sendiri...adakah anda pasti berita yang di bawa oleh media arus perdana itu sahih dan benar....
renung-renungkah lah....
(akan datang pada satu masa si pembawa berita yanag fasik membawa berita hendaklah kamu berhati-hati dalam menerima sesuatu berita yang di bawa oleh mereka yang fasik itu..)

Anonymous said...

Kematian adik Saiful Syazani Saiful Sopfidee telah menggemparkan Negara.
(sila baca dengan hati terbuka serta renungkan..)

CERITA SEBENAR

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2011/04/kisah-sebenar-kematian-adik-saiful.html