RAKAN PEJUANG

23 April 2011

MASIH RELAKAH LAGI DIPERBODOHKAN OLEH PELAKON HANDALAN PKR NI?

 SALAM....
INI ADALAH SEDUTAN DARIPADA HARAKAHDAILY HARI INI. ANWAR NAK MINTA SIMPATI LAH NI. MASA DIA GI MENGHILANGKAN DIRI KE LUAR NEGARA HARI TU TAK ADA PULA DATANG PENYAKITNYA.

Anwar masuk ke ICU Azizah
Harakahdaily   
KUALA LUMPUR, 22 April: "Alhamdulillah kesihatan terkawal - belum ke ICU hanya ICU khas jagaan Azizah," tulis Datuk Seri Anwar Ibrahim melalui twitternya hari ini ekoran berita yang tersebar kononnya sakit tulang belakang beliau berulang kembali.

"Insyaallah akan terus dengan jadual ke PK (sabtu) dan Kuching (Ahad)," sambung beliau.

Malayskini hari ini menyiarkan berita Ketua pembangkang dan ketua umum PKR itu telah membatalkan lawatan dua harinya ke Pulau Pinang yang sepatutnya dijadualkan bermula hari ini.

Menurut sumber dalaman parti, Anwar, yang juga ahli parlimen Permatang Pauh terpaksa mendapatkan rawatan perubatan di Kuala Lumpur kerana sakit tulang belakangnya berulang.

Sumber itu bagaimanapun tidak dapat mengesahkan sejauh keseriusan sakit tersebut berikutan jadual ketat Anwar ketika berkempen pada pilihan raya negeri Sarawak minggu lalu.

Timbalan presiden PKR Azmin Ali dijangka menggantikan Anwar di Pulau Pinang.

Anwar dijadualkan menghadiri beberapa majlis termasuk menghadiri perbincangan 'maqasid syariah' di Dewan Sri Pinang di Georgetown.

 JOM KITA TENGOK LAKONAN ANWAR SEKALI LAGI LAKONAN ANWAR IBRAHIM! BUKA MATA UNTUK MELIHAT KEMBALI WAJAH ANWAR IBRAHIM YANG PENUH HIPOKRIT!

JADI, BERDASARKAN PERANGAI ANWAR YANG HIPOKRIT NI, AGAK-AGAK NAK PERCAYA KE DIA SAKIT PINGGANG ATAU ITU ADALAH RAYUAN SIMPATI ANWAR KEPADA PENYOKONG DAN PENGIKUT TEGARNYA?


ADAKAH ANDA MASIH MAHU DIPERBODOHKAN OLEH ANWAR WAHAI SAUDARA?

1 comment:

Anonymous said...

Sbg org islam perlmbgaan yg wjib d pegang ialah perlembagaan yg terdapat dlm quran dan hadis bukan perlembagaan malaysia.inilah ajaran yg di sampaikan oleh nabi muhammad s.a.w. Bukan perlembagaan malaysia (ajaran yang dibawa oleh inggeris).Kalau rakan agama lain tak faham, kena usaha bg faham. saya yakin kalau berusaha dgn ikhlas Allah pasti akan bg jalan untuk menegakkannya