RAKAN PEJUANG

22 April 2011

AMBOI SOMBONGNYA MB KEDAH NI!


 SALAM.....
INI DS AZIZAN TAU! JANGAN KATA ORANG LAIN PULAK! 
MAKLUM GAMBAR TAK JELAS!

ADUH! SOMBONGNYA DIA! KESIAN PELAJAR UUM DI KEDAH. MENTERI BESAR KEDAH TAK AMBIL KISAH PUN KEBAJIKAN ANAK-ANAK YANG BELAJAR DI UUM. LANGSUNG TIDAK MAHU MEMBANTU. REBAT CUKAI TANAH PUN TIDAK MAHU DITERUSKAN.

MALAHAN MENTERI BESAR KEDAH ORANG PAS NI, ANGKUH MENGATAKAN KALAU TAK ADA DUIT BAGI KEPADA MEREKA (PAS). KENAPA? NAK JADIKAN PELAJAR UUM SEMUA AHLI PAS KE?
 
NAMPAKNYA STRATEGI PEMBANGKANG NI SEMUA SAMA. KALAU NAK IMBUHAN ATAU PERTOLONGAN DARIPADA MEREKA KENALAH ISI BORANG AHLI! BILA KITA DENGAR PUAK-PUAK PAS NI BERCAKAP UMPAMANYA MEREKA INILAH AHLI SYURGA HAKIKI! MASUK UNIVERSITI MULA MERACUN PEMIKIRAN ANAK-ANAK MUDA. ANAK MUDA PELAJAR DI UUM PUN TAK TERLEPAS GAK DENGAN PENGARUH PEMBANGKANG NI!

TAPI BILA SUSAH, NAK JUGA MINTA TOLONG DARIPADA KERAJAAN MALAYSIA! CACI MAKI KERAJAAN TAPI SUSAH CARI KERAJAAN! KENAPA LAH KERAJAAN NEGERI KEDAH TAK BOLEH BERTOLAK ANSUR DENGAN UUM? 

JANGAN IKUT EMOSI DS! BANYAK MATA MEMERHATI!

 

9 comments:

Anonymous said...

melayu yang membela cina yang bertanggungjawab membunuh melayu pada 13 mei 1969 dan diangkat menjadi tuhan oleh PAS yang semua pengikut dia beragama islam...patut sgt la pengikut PAS boleh baring atas jalan untuk menghalang penubuhan kerajaan perak hari tu.....13 mei cina celaka ni setangah mati nak bunuh melayu tapi sekarang dah tak perlu sebab melayu pas melayu islam pas dah memang sanggu pmati untuk cina yang sembelih melayu ni pada 13 mei

Anonymous said...

PAS = DAP
DAP = PAS

Persetankan PAS

Hidup 1Melayu 1Bumiputera

AJAI62 said...

Assalam Bro

Dia tunding satu jari, empat jari tunding kat dia . Apa maknanya tu?
Minta orang Kedah jangan sombong nak campak paeti mangkuk tandas ni kelaut...

Anonymous said...

MB Kedah memang perangai dia macam tu dah...Breakfast dia hari-hari makan anak tebuan..Pi interview dia waktu pagi.., silap besaq la..

Anonymous said...

orang tua nak mampuih tak sedaq diri.
Baguih hg dok rumah jaga anak cucu ada juga pahala.
kalau jadi pemimpinpun bangang macam babi apa guan.semua na sondol.
kebajikan anak bangsa sendiri pun tak terjaga, ini ada hati nak jaga satu negara.
apa punya orang tua. khaaaakkkkkkk ptuih....................

Anonymous said...

Kalau paip air utama dah tak boleh tampung perumahan yg semakin membesar, tugas pihak berkuasa air uk perbesarkan paip. Bukan tuan rumah.

Anonymous said...

Paip di kawasan perumahan kami yang telah berusia 40 tahun lebih pun tak ditukar baru pun, Kami yang terkena musibah banjir pada akhir tahun dulu pun tak diambil berat oleh MB ni, sekepiang haram jadah pun tak diberi oleh kerajaan yang kononnya "KEDAH SEJAHTERA".

Anonymous said...

Seorang pemimpin yang Bijak bestari tidak akan menunding jari macam orang di atas tu, Pemimpin kena bijak membuat keputusan, tidak boleh panas baran tak menentu, pemimpin mesti sentiasa dalam keadaan tenang, pemimpin mesti bersikap tegas tetapi berhemah, Kononnya nak ikut sunah nabi.. memang betul apa yang dilaporkan oleh pemberita semasa banjir di Kedah dahulu. Kami yang di atas pagar pun tak mendapat apa apa dari kerajaan PAS kedah yang di perintah oleh orang tua tu.

Anonymous said...

Tadi aku lalu ikut batas ban, terserempak dengan pekerja yang sedang menurap jalan. Nampaknya jalan yang dah berlubang agak lama tu baru nak diturap. Terima kasih kerajaan Kedah kerana telah menimbus lubang-lubang pada jalan tersebut. Tapi persolaannya kenapa baru nak buat kerja ni sedangkan dah berapa ramai penunggang motosikal yang telah tersungkur. Mungkin pilihan raya dah dekat kot. Kalau dulu perkataan ini lah yang sering kita dengar untuk menghantam kerajaan BN.La ni depa pun semacam juga la.

WARGA SEBELUM MERDEKA