RAKAN PEJUANG

05 April 2011

BUKTI KEMUNGKARAN PARTI PAS! WAHAI PENGANUT PAS, SILA BACA!

SALAM...
SEDIH SUNGGUH MEMBACA BERITA SEORANG PELAJAR DIPUKUL HINGGA MATI OLEH SEORANG GURU AGAMA (PENGANUT PAS?) YANG MENGAJAR DI SEKOLAH RENDAH ISLAM ALFURQAN DI PERLIS. ANAK KECIL YANG TIDAK BERDOSA DIPUKUL SEBEGITU RUPA HANYA KERANA BUDAK ITU MENCURI.


ANAK SUFI YAKIN GURU AGAMA INI ADALAH PENGANUT PAS KERANA PAS SENDIRI PUN DAH MENGAKU ITU ADALAH SEKOLAH KELOLAAN MEREKA. TAPI YANG LEBIH MENYEDIHKAN, KEMATIAN PELAJAR INI LANGSUNG TIDAK DIHIRAUKAN OLEH PEMBANGKANG. MEREKA SIBUK MEMPERTAHANKAN NUAR BRAHIM. DALAM HARAKAH DAILY MEREKA, TIDAK PUN MENYIARKAN BERITA KEMATIAN PELAJAR INI. HANYA DISIARKAN ADALAH BERITA-BERITA SEMASA YANG LEBIH MENGUNTUNGKAN POLITIK MEREKA. 


INI ADALAH PETUNJUK DARIPADA ALLAH BETAPA PENGANUT PAS MASA KINI ADALAH PENGANUT YANG BERPUSATKAN KESENANGAN DUNIA SEMATA-MATA. MANA SUARA-SUARA PEJUANG PUAK PAS YANG SELALU MELOLONG DAN MELALAK MEMPERTAHANKAN KEMATIAN BENG HOCK, ALTANTUYA, KUGEN DAN SESIAPA SAJA YANG MEMPUNYAI KEPENTINGAN POLITIK MEREKA. 


TANPA SEGAN SILU MEREKA LANGSUNG TIDAK MEMPERDULIKAN BERITA KEMATIAN PELAJAR YANG DIBUNUH OLEH SEORANG PENGANUT MEREKA. INILAH POLITIK JAHAT PAS. PAS BUKAN PARTI ISLAM TAPI PARTI YANG MEMPERGUNAKAN ISLAM. 


MEREKA HANYA MEMBELA ORANG YANG ADA KAITAN DENGAN DAPPIG CELAKA DAN PKR YANG SEMAKIN HARI SEMAKIN JELAS KEHANCURANNYA. INI BUKTI JELAS YANG ANAK SUFI BAWAKAN DARIPADA HARAKAH DAILY.NET HARI INI. SILA LIHAT DAN CARILAH BERITA MENGENAI KEMATIAN PELAJAR TERSEBUT. TIDAK ADA! FIKIRKAN KEBENARAN KATA-KATA ANAK SUFI INI.


2 Jamadil Awal 1432 H | 5 April 2011

Pembela mangsa JE selamat disemadikan
Zulkifli Sulong   
PORT DICKSON, 5 April: Mayat pejuang mangsa JE Bukit Pelanduk, Yap Ah Peng, 69, selamat disemadikan di tanah perkuburan Cina Sendayan tengahari tadi dengan penuh adat dan budaya Cina.

PUM kesal Dewan Rakyat mahu dijadi pawagam seks
Harakahdaily   
KUALA LUMPUR, 5 April: Dewan Rakyat yang sepatutnya menjadi medan membahaskan usul dan isu besar negara kini turut mahu dijadikan panggung wayang video seks.

Kawal sebaran video elak rakyat resah
Harakahdaily   
KUALA LUMPUR, 5 April: Sama ada video tersebut tulen atau tidak bukanlah menjadi persoalan pada tahap ini, tetapi yang lebih penting adalah mengawal penyebarannya agar tidak menimbulkan keresahan di kalangan rakyat.

Utusan,Kosmo dan TV3 media lucah
Hafiz Baqi   
KUALA LUMPUR, 5 April: PAS Johor akan mengisytiharkan tiga media sebagai sebagai media lucah dalam satu majlis malam ini dan akan disusuli dengan pembakaran akhbar Utusan dan Kosmo sebagai mesej kepada media tersebut.

Persatuan peniaga diresapi politik Umno
Harakahdaily   
KOTA BHARU, 5 April: Umno tidak mampu lagi berselindung di sebaliknya isu ditimbulkan Persatuan Peniaga Arked MPKB berkaitan kemudahan ruang niaga disediakan kerajaan negeri di Bazar Tok Guru.

Longkang: Laporan Harakahdaily dapat perhatian
Harakahdaily   
KUALA LUMPUR, 5 April: Selepas Harakahdaily menyiarkan berita longkang tersumbat di Jalan Pahang Barat, Ahad lalu, pihak Alam Flora hari ini menjalankan kerja-kerja pembersihan.

Jangan terperangkap isu remeh pihak lawan
Harakahdaily   
KUCHING, 5 April: Petugas PAS diingatkan agar jangan membazirkan masa untuk menjawab dan terperangkap dengan isu remeh yang dirancang oleh lawan sempena pilihan raya negeri Sarawak.

Bukti kukuh fitnah zalim terhadap Anwar
Aziz Muda   
KUALA LUMPUR, 5 April: “Video tersebut bukti paling kukuh sesiapa yang benar-benar mengenali Datuk Seri Anwar bahawa tuduhan terbaru ini fitnah zalim dan palsu,” kata Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

ISA: Kadir mangsa kezaliman BN
Ahmad Danial   
ALOR GAJAH, 5 April: PAS Melaka megutuk tindakan kerajaan menahan Kadir Hashim di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).

RM8 juta wang GLC biayai kempen Umno Kedah
Mohd Shubihi Muhamad Zain   
ALOR SETAR, 5 April: Syarikat-syarikat berkaitan kerajaan (GLC) Kedah telah membelanjakan RM8 juta untuk membiayai program politik Umno menjelang pilihan raya umum (PRU) 2008 yang lalu.

3 comments:

Anonymous said...

Minta pihak blogger buat kempen tutup sekolah agama persendirian yang tidak berdaftar dan tidak mempunyai lesen ekoran isu ini ... mohon supaya rakyat mendesak kerajaan bertegas dalam soal pendidikan ... sepatutnya budak berumur dibawah umur 12 tahun DIWAJIB kan bersekolah disekolah kelolaan kerajaan sahaja. Sekolah persendirian hanyalah sebagai tambahan sahaja.

Unknown said...

blog tuan dh lama saya linkkan..
maybe tuan tak perasan..
btw, teruskan perjuangan jgn luntur semangat

Anonymous said...

salam, tolong jgn FITNAH ! adakah tuan siasat perkara ini dulu sebelum d jadikan satu artikel ? nampak sngat isu2 yg dibawa oleh tuan bersumberkan dari satu hala saja. Nabi kita brpesan siasat SUMBER BERITA dulu. Apakah tuan sanggup brt/jawab dgn tulisan tuan bila kita dadili didepan AZZA WA JALLA ? wallahualam.