RAKAN PEJUANG

04 November 2010

HARAKAH DAH SEMAKIN MERAPU?????

APA MOTIF HARAKAH HARI INI (4 NOVEMBER 2010) MENYIARKAN BERITA TABUNG AMANAH TEOH BENG HOCK SEBANYAK RM491 212.00 DALAM HARAKAH ONLINE.

Tabung amanah Teoh beng Hock kumpul RM491,212
Harakahdaily   
KUALA LUMPUR, 4 Nov: Tabung amanah Teoh Beng Hock (TBH TrustFund) telah berjaya mengumpulkan wang sebanyak RM491,212.31 sehingga 23 Oktober 2010.
Menurut anggota Parlimen Serdang, Teo Nie Ching, dalam bulan Oktober sahaja, sebanyak enam pihak telah mengkreditkan wang mereka ke dalam akaun ini sebanyak RM2,430.00.Sehingga 23 September lalu, perbelanjaan yang telah dibuat dari tabung ini adalah sebanyak RM19,236.75.DAP telah menubuhkan tabung ini pada Julai tahun 2009 lalu untuk membiayai anak mendiang Teoh Beng Hock. Sasaran  RM500,000 dibuat untuk membiayai kehidupan, perubatan, pendidikan dan keperluan lain anak Beng Hock yang mati di bangunan SPRM Selangor itu. Teo Nie Ching telah dilantik oleh DAP mewakili mereka di samping isteri Teoh, Soh Cher Wei menjadi pemegang amanah tabung ini.
TABUNG PEMBIAYAAN UNTUK ANAK LUAR NIKAH BENG HOCK YANG DIJADIKAN BERITA DALAM HARAKAH. PRIHATINNYA HARAKAH. TAPI BUKAN KE BANYAK BERITA PENDERITAAN RAKYAT KELANTAN YANG MASIH BELUM TERBELA DI NEGERI KELANTAN? APA KATA KITA PRIHATIN DULU PADA KEDHAIFAN HIDUP RAKYAT KELANTAN SEBELUM KITA NAK MEMBELA KEMATIAN BENG HOCK TU. HM..AGAKNYA BERAPA LAH YANG PAS KELUARKAN DUIT UNTUK MEMBIAYAI DANA BENG HOCK NI YA? HARAP-HARAP TIADA LE....KALAU ADA, KESIAN RAKYAT KELANTAN...TERANIAYA MEREKA..IBARAT KERA DIHUTAN DISUSUKAN ANAK DI RUMAH MATI KEHAUSAN...

MEMANG BENARLAH HARAKAH SEKARANG INI SEMAKIN MERAPU....

1 comment:

UjangRanggi said...

Apa yang haram dah jadi halal bila PAS jadi puppet DAP. Kalu tak bodek macam tu, sapa nak sponsor bagi rasuah kepada pengundi Galas...