RAKAN PEJUANG

15 May 2012

MENIPU...KONON NAK JADI JAGUH! PIIRAHHHH!!!!!!!!!!

SALAM....


GEGAK GEMPITA BLOGGER PEMBANGKANG MENGANGKAT NIZAR SEBAGAI WIRA KERANA BERANI BERDEPAN DENGAN HULUBALANG UMNO DI TUALANG SEKAH, KAMPAR PERAK. NIZAR DALAM TWEETERNYA BERKATA:




NAMUN HAKIKATNYA, NIZAR YANG LARI DENGAN MUKA TAK TAHU MALUNYA. SEKARANG NI TEKNOLOGI DAN CANGGIH! SEMUA BOLEH DIRAKAM DAN DIPERTONTONKAN! 


KLIK SINI 


ADA OTAK FIKIRLAH SENDIRI SAUDARA!!!!!


JOM LAYAN BLOGGER PEMBANGKANG YANG TERANG-TERANG KENA TIPU DENGAN NIZAR!


Tak patut DS Nizar buat macam ni.. terkancing gigi depa tu..


Melalui laman twitternya, Dato Seri Nizar Jamaluddin mendedahkan bagaimana beliau duduk dimeja utama ceramah anjuran Umno yang bertajuk 'Nizar pembohong bersiri'.

Ceramah tersebut yang diadakan berhampiran dengan ceramah Pakatan Rakyat di Tualang Sekah, Kampar.

Sebelum tiba gilirannya untuk berceramah, DS Nizar telah berkunjung ke tempat ceramah Umno, lalu duduk dimeja utama penceramah. Turut berada dimeja utama tersebut adalah Dato Radzi Manan, Dato Shaarani dan Hanafiah Man.


Melihatkan kelibat DS Nizar yang duduk dimeja utama, mereka begitu terkejut, panik dan pucat, terketar-ketar menuturkan kata. Hanafiah Man yang sedang asyik menghentam DS Nizar terus menukar topiknya kepada Ambiga dan DS Anwar Ibrahim.

Kebanyakan yang hadir diceramah tersebut adalah orang-orang Kampar yang begitu mengenali DS Nizar serta keluarganya. Manakala yang datang berceramah menghentam beliau adalah orang luar.

Dengan kehadiran DS Nizar disitu, terserlahlah siapa pembohong bersiri yang sebenar-benarnya.

Tahniah buat DS Nizar yang berani datang secara berdepan, bukan seperti penceramah Umno yang hanya berani melalak dari jauh menggunakan kekuatan speaker semata...

PENIPU KAN?????

No comments: