RAKAN PEJUANG

01 May 2012

OI PEMBANGKANG! KORANG NI MEMANG PENIPU! NI BUKTINYA!

salam...


Bershit 3.0 dah berlalu...macam biasa ler pembangkang akan salahkan polis dan umno/BN. Tapi, anak sufi yakin hanya orang bodoh je boleh percaya dengan cerita bawaan pembangkang ni. Apa yang digemburkan hanyalah persepsi. Sedangkan, polis ada bukti youtube untuk menunjukkan betapa ganasnya penyokong pembangkang dalam bershit 3.0 yang lalu. Jom kita layan penipuan mereka!


Dalam video ni, pembangang ni kata, nuar brahim dan azmin suruh bersurai. tapi muka mangkok si nuar tu tak plak menunjukkan berada dalam keadaan stres hingga memaksa mereka bersurai. Ini semua persepsi bohong dan bodoh yang cuba dihenyakkan dalam pemikiran penganut mereka yang ada mata tapi buta, dan ada telinga tapi tuli.




Tengok lah gambar ni. Tarikh pun dah tak betul. Punya lah nak menipu, cuba tengok gambar wajah polis di sebelah kanan dengan kaki pukul di sebelah kiri. Tengok gaya mulutnya yang memang sama sebijik. Ini bermakna si malaun penyamun pembangkang ni memang kaki fitnah. Mereka sengaja nak memburukkan imej PDRM. 


Anak sufi bersetuju juga dengan dato ibrahim ali, sewajarnya ISA diwujudkan kembali kerana sipembangkang dan sipembangang ni semakin berani! Hm....

1 comment:

Anonymous said...

oi bodoh.. anak sapi.. gambar tu pn masa bersih 3.0 la. xcaye ko tngk akhbar kerajaan yg ko sanjung 2.. bodoh.. bodoh. anak sapi.. bila nk tukar nama jd anak sapi.. anak babi pn ok.. bodoh.. kah kah kah.. bodoh mcm makcik felda.. kah kah kah..