RAKAN PEJUANG

10 May 2012

BILA PENIPU BERKATA-KATA.....BILA PENYANGAK BERNAFSU BESAR....


SALAM...
SEDAP JE MULUT SI NUAR MERENDAHKAN MUZAKARAH FATWA MAJLIS KEBANGSAAN YANG MENGHARAMKAN PERHIMPUNAN BERSIH 3.0. MACAM BIASA LE MANGKOK NI MENGGUNAKAN NAMA ULAMA DUNIA YUSUF AL-QARDAWI BAGI MENGHALALKAN PERBUATANYA. 


KATA MUFTI JOHOR, HANYA KITA ORANG MALAYSIA SAJA YANG MEMAHAMI SITUASI YANG BERLAKU DI SINI. YUSUF AL-QARDAWI TAK TAHU KEBENARANNYA. DIA BERCAKAP DALAM KONTEKS PEMAHAMANNYA YANG LANGSUNG TIDAK TAHU MENAHU TENTANG AGENDA JAHAT ORANG KAFIR DAN ORANG MUNAFIK DI MALAYSIA NI. KALAU TAK, TIDAK LAH ARAB SAUDI PUN KEJAR PENGANJUR BERSIH DI SANA. 


DI BAWAH NI ADALAH SEDUTAN DARIPADA KATA-KATA NUAR BRAHIM YANG DIPAPARKAN DALAM THE MALAYSIAN INSIDER HARI NI. 
Ketika menyentuh kenyataan Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Agama Islam Malaysia dikeluarkan kelmarin, Anwar menegaskan, persoalan fatwa mengenai demonstrasi haram sudah terjawab dalam buku ulama tersohor, Dr Yusuf Al-Qardawi.
“Buku itu bertajuk ‘Taurah Syaar’ yang bermaksud kebangkitan rakyat.
“Dah jawab dah soalan ahli jawatankuasa Majlis Fatwa Kebangsaan pada bab pertama dalam buku tersebut.
“Ada orang mengatakan demonstrasi itu bukan budaya Islam, bukan budaya Arab dan diimport dari luar, tetapi Qardawi mengulas dengan menulis ayat Quran yang bermaksud ‘harus kerjasama dalam membuat kebaikan’,” kata Anwar didakwa turut mengarahkan perusuh merempuh halangan di kawasan Dataran Merdeka pada 28 April lalu.
Dalam pada itu, Anwar turut menyatakan keyakinan untuk menang pada PRU13 dengan sokongan yang ditunjukkan oleh penyokongnya.
“Jika kita menang, kita akan laksanakan pendidikan percuma, pemberian permit teksi kepada semua pemandu teksi dan memberi hak kewarganegaraan kepada kaum India yang masih tidak mendapat taraf kerakyatan.
“Politik bukanlah persaingan melalui perkataan tetapi perjuangan untuk rakyat,” tambah Anwar.
YANG PALING BEST, NUAR NAMPAKNYA DAH TAKUT DENGAN POLIS. SEJAK BILA PULAK NUAR TAK ADA MASALAH DENGAN POLIS? BUKAN KE NUAR YANG AJAK PENJILATNYA MEMAKI HAMUN POLIS DAN MENUDUH POLIS MACAM-MACAM? O.O...DAH TAKUT NAMPAK NUAR!!!!!! 
Anwar juga turut menyatakan beliau tiada masalah dengan pihak polis dan mereka juga akan menjadi penjaga keamanan negara pada kerajaan reformasi apabila PR berjaya menawan Putrajaya.
TERCAPAI KE HAJAT NAK TAWAN PUTRAJAYA NUAR? SILAP-SILAP MASUK TANJUNG LE KAU!

No comments: