RAKAN PEJUANG

16 January 2015

TUAN SEDANG DIPERKUDA!

salam Perjuangan

Beginilah nasib orang Melayu. Amat mudah lupa pd jerat yang menunggu. Bila kecewa, mula berpaling arah. Bangsa kiasu akan ambil kesempatan.

AS merujuk pd kes mejar Zaidi yg kononnya didakwa atas bercakap benar. Dalam sekelip mata, beberapa siri jejajah akan diadakan oleh BERSIH untuk menjadi wadah mejar ini menghentam semaunya SPR. Malang bagi seorang yg bertaraf mejar sanggup menjadi hamba NGO KOTOR ini. Kita boleh fikir sendiri mengapa zaidi dibuang dr TUDM! Menyimpan pegawai tentera yang pro pembangkang amat bahaya. Wajarkah seorang pegawai tentera mengeluarkan kenyataan yg boleh merosakkan imej kerajaan kpd media?

Kalau tak puas hati, lapor pd polis bukan mengadu dgn wartawan. Impaknya cukup besar. Tuan Mejar, pergilah mana2 negara hatta dalam DAP sendiri, kalau tuan dikenal pasti sebagai musuh dalam selimut, bara dalam sekam, gunting dalam lipatan, tuan pasti dihukum. Kalau betul nak menegak kebenaran bukan dengan buat kepoh di media. Pergilah ke saluran yg betul.

Apabila menarik rambut dalam tepung, pastikan rambut ditarik, tepung tidak berselarak. Sama ada sedar atau tidak, tuan sedang diperkudakan oleh mereka yg bertopengkan BERSIH! Berhati-hati tuan mejar. Bermuhasabahlah kerana apa yg berlaku ada kifarah dan hikmah!







2 comments:

rosas delema said...

Ini hal personal decision..personal aspiration.. Ada isu yg lebih kritikal yg perlu diketengahkan..kecelaruan minda & qalbu melanda majority gen-y melayu muslim gara-gara kemelut percaturan politik dan polarisasi dikalangan golongan ulama. Kemelut politik memecah-belahkan melayu manakala polarisasi ulama membebalkan qalbu ummah. Maka ruang utk memperkudakan melayu semakin terbuka..bukan saje oleh Bersih malah ISIS serta lain-lain entiti yg dipasangkan dgn istilah Islam. FY21

PAK JUNAIDI said...


SAYA SANGAT BERSYUKUR ATAS REJEKI YANG DIBERIKAN KEPADA SAYA DAN INI TIDAK PERNAH TERBAYANKAN OLEH SAYA KALAU SAYA BISA SEPERTI INI,INI SEMUA BERKAT BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA YANG TELAH MEMBANTU SAYA MELALUI NOMOR TOGEL DAN DANA GHAIB,KINI SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA BAHKAN SAYA JUGA SUDAH BISA MEMBANGUN HOTEL BERBINTANG DI DAERAH SOLO DAN INI SEMUA ATAS BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA,SAYA TIDAK AKAN PERNAH MELUPAKA JASA BELIAU DAN BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU OLEH RAWA GUMPALA MASALAH NOMOR ATAU DANA GHAIB SILAHKAN HUBUNGI SAJA BELIAU DI 085 316 106 111 SEKALI LAGI TERIMAKASIH YAA MBAH DAN PERLU ANDA KETAHUI KALAU MBAH RAWA GUMPALA HANYA MEMBANTU ORANG YANG BENAR-BANAR SERIUS,SAYA ATAS NAMA PAK JUNAIDI DARI SOLO DAN INI BENAR-BENAR KISAH NYATA DARI SAYA.BAGI YANG PUNYA RUM TERIMAKASIH ATAS TUMPANGANNYA.. BUKA DANA GHAIB MBAH RAWA GUNPALA