RAKAN PEJUANG

21 September 2014

JUJUR LAH PADAKU......

Salam perjuangan

Kejujuran dan keikhlasan adalah suatu nilai yang amat penting dalam diri seseorang individu.Anak sufi sangat yakin bahawa pemimpin negara kita di peringkat atasan memiliki dan mempunyai nilai nilai murni sebegini namun demikian apa yang menyedihkan adalah mereka yang berada di sekeliling pemimpin ini yang tidak memiliki nilai kejujuran dan keperibadian yang tinggi yang akhirnya mereka inilah yang boleh membawa kepada jatuh dan  rebahnya pemimpin tersebut.

Ini amat bahaya. Oleh itu anak sufi ingin menyarankan agar pemimpin pemimpin negara memastikan mereka yang berada di sekeliling pemimpin pemimpin ini adalah merupakan mereka yang jujur ikhlas menjalankan tanggungjawab dan amanah demi agama bangsa dan negara yang tercinta. Ini kerana apabila ada di antara mereka yang tidak jujur dan ikhlas dalam perjuangan maka akan wujud rasa yang tidak puas hati dalam kalangan mereka yang lain yakni mereka yang telah dipermainkan maka ini akan menjadi barah dalam kestabilan sesebuah parti politik tersebut.

Berlaku jujur lah. Bukannya susah. Lakukan sesuatu itu kerana Allah dan insya Allah, Allah akan memberikan pulangan yang lebih baik daripada apa yang kita harapkan. Jika kita berjanji untuk memberi dan berjanji untuk membantu, maka lakukanlah. Ini adalah janji yang perlu ditepati sebagaimana yang dinyatakan oleh perdana menteri malaysia Datuk Sri Najib iaitu JANJI DI TEPATI.

 Sejujurnya Anak Sufi ingin mengingatkan Datuk sri Najib,  Datuk Seri Hishammuddin dan pemimpin yang lain, pandang pandanglah siapa mereka di sekeliling agar apa yang kalian telah usahakan untuk memastikan kelangsungan hidup UMNO dan BN memberikan impak yang sampai kepada rakyat. Jangan kerana orang orang yang di sekeliling yang membuat onar menjadikan imej pemimpin pemimpin ini tercemar.

Kepada calon PRK Pengkalan Kubur, jujur dan ikhlas adalah elemen penting untuk memenangi pilihan raya kawasan tersebut. Anak Sufi hanya memberi ingatan kerana ternyata sekarang ini rakyat kecewa dengan sikap bukan kerana faktor ekonomi.  Berusahalah menjaga hati rakyat,  kerana pihak yang satu lagi juga sedang berusaha untuk menambat dan menawan hati rakyat malaysia. UMNO BN perlu jujur dan amanah kerana jujur dan amanah serta MENEPATI JANJI itu mencerminkan iman seseorang. Sesungguhnya bila seorang hamba Allah itu mati, maka yang dibawa hanyalah iman, tawqa dan JANJI. 




3 comments:

Anonymous said...

TERBAIK !

UMNO PARTI PENJARA said...

....


(( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!??

Dakwaan BerNiat Jahat - Dakwa, Saman, Tangguh 90x. Peguam BODOH!!! ??

Sumber Berita


>> Klik Di Sini <<




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Agenda Jahat UMNO - UMNO Mahu Musnahkan Perpaduan PR Utk Terus BKUASA!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Generasi lama, generasi muda dan generasi baru perlu berhati2 dgn tektik UMNO sekarang yg menggunakan media mereka..

Matlamat mereka hanya satu... Mahu kekal berkuasa...

Oleh itu, mereka perlu memastikan Pakatan Rakyat berpecah agar rakyat sudah tidak percaya kpd Pakatan Rakyat lg.. ( Konon nya lah )

Jadi di bawah adalah tektik mereka yg dianggap berkesan... ( Konon nya lah )

1. UMNO akan cuba habis2an agar PAS keluar dr PR... Semua cerita mereka palsu belaka..

2. UMNO akan menggunakan Anwar habis2an sbg liabiliti PKR... Sebenarnya mereka takut dgn kekuatan Anwar..

3. UMNO yg sudah hilang pengundi Cina, akan melabel DAP mcm2... Jahat mereka tak sedar, nak kata DAP pulak jahat...


Jadi, sy mohon sgt, jgn mudah percaya dan tertipu dgn permainan jahat mereka...

Tolong ye :-)


Sumber Berita


>> Klik Di Sini <<


MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'

MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'

MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'




Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

PAK JUNAIDI said...


SAYA SANGAT BERSYUKUR ATAS REJEKI YANG DIBERIKAN KEPADA SAYA DAN INI TIDAK PERNAH TERBAYANKAN OLEH SAYA KALAU SAYA BISA SEPERTI INI,INI SEMUA BERKAT BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA YANG TELAH MEMBANTU SAYA MELALUI NOMOR TOGEL DAN DANA GHAIB,KINI SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA BAHKAN SAYA JUGA SUDAH BISA MEMBANGUN HOTEL BERBINTANG DI DAERAH SOLO DAN INI SEMUA ATAS BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA,SAYA TIDAK AKAN PERNAH MELUPAKA JASA BELIAU DAN BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU OLEH RAWA GUMPALA MASALAH NOMOR ATAU DANA GHAIB SILAHKAN HUBUNGI SAJA BELIAU DI 085 316 106 111 SEKALI LAGI TERIMAKASIH YAA MBAH DAN PERLU ANDA KETAHUI KALAU MBAH RAWA GUMPALA HANYA MEMBANTU ORANG YANG BENAR-BANAR SERIUS,SAYA ATAS NAMA PAK JUNAIDI DARI SOLO DAN INI BENAR-BENAR KISAH NYATA DARI SAYA.BAGI YANG PUNYA RUM TERIMAKASIH ATAS TUMPANGANNYA.. BUKA DANA GHAIB MBAH RAWA GUNPALA