RAKAN PEJUANG

17 March 2011

KITA DESAK ANWAR SERAHKAN DNA NYA!


AnonymousINI ADALAH KOMEN DARIPADA PEMBACA ANAK SUFI MENGENAI KEENGGANAN NUAR BRAHIM YANG ENGGAN MENYERAHKAN DNA NYA. 
PELAKON HANDALAN SE MALAYSIA
Anonymous said...
juakx2 pok pencacai PAS..kalau dah otak tu sebu dgn hati busuk,jiwa kacau..cakap apa je takan di terima..dia selalu anggap..dia je lah yg baik/org lain semua mcm bangsat.. prinsip seakan yahudi..fikir dia je dari anugerah tuhan/mulia ,org lain layak di bunuh rendah seakan binatang.
March 16, 2011 10:41 PM    
Delete
Anonymous Anonymous said...
Dulu apa yang hampa tak kata dekat Tun Mahathir dan sekarang hampa kata ds najib pula ada hubungan dengan altantuya dan macam macam lagi ,ds najib dah pun bersunpah tidak ada hubungan dengan altantuya.Apa hampa nak lagi? aku ingat hampa ni ingat hampa tak mati kot sebab tu hampa jadi macam ni. Masa hampa sembahyang mengadap allah swt hampa tak rasa apa apa ke? Pada aku hampa tak rasa langsung bersalah fitnah orang,tapi bila bercakap halal haram dosa pahala sentiasa bermain dibibir mulut,lebih baik hampa nasihat kawan baik hampa untuk bersumpah atau bagi DNA ada lebih bagus, aku pun pelik juga orang yang dah bersumpah hampa maseh dok tudoh dia,yang tak mau sumpah macam dsai hampa bercaya sangat yang ni yang aku sangat tak faham dengan politik hampa yang sangat sophisticated dan canggih. Aku percaya hampa semua adalah pelakon pelakon handalan yang dapat mengalahkan seniman P. Ramlee.
March 16, 2011 11:08 PM    
Delete
Anonymous Anonymous said...
Siapa minta Nuari berikan sample DNA? Jawabnya adalah Pendakwa. Kenapa pendakwa minta? Sebab mahkamah tolak sample DNA yang polis ambil dilockup kerana dinilai tidak dengan izin dan kerelaan Nuar Si Tertuduh. Apa perlunya DNA Nuar diperolehi secara sah? Bagi bolehkan pendakwa membuat padanan dengan DNA Lelaki Y yang ditemui dalam dubur mangsa. Semua di atas adalah berkaitan dengan Perbicaran Mahkamah Tinggi : Tuduhan Liwat II Nuar. Siapa minta YAB PM berikan sample DNA? Tertuduh Kes Liwat II : Nuar (Apa dia dah tukar jadi pendakwa atau hakim le pulak) Apakah Nuar bersedia serahkan DNAnya jika YAB PM sanggp serahkan DNAnya? Ada berani Nuar? Jangan cabar ya. YAB PM pernah bersumpah bagi nafikan tuduhan berkenaan. Dasar pembelit putar alam yang macam-macam. Usahlah engkau buat permintaan yang mengarut hai Nuar. Permintaan/cabaran engkau itu "ibarat mahukan segelas susu harimau jantan beranak sulung". Adakah ini suatu perumpamaan melampau jika dibandingkan dengan akhlak Nuar? Sedarlah hai Nuar bin Berahim bahawa semakin hari semakin menebal dan mendalam rasa benci kepada engkau dan penganut-penganut PKR dan PAS (Tak pasal-pasal je PAS terpalit sama. Itulah harga mahal yang tidak munasabah telah PAS bayar demi demokrasi dan politik) Haaa...
March 16, 2011 11:21 PM
Delete

1 comment:

Anonymous said...

TAJUK :KASI ITU DNA VS KASI ITU PISAU

Pada satu hari bila Bang Nuar jadi PM. Seorang pembunuh dikepung polis dengan pisau ditangan.

Inspektor SAP: Encik, mintak ampun, mintak maaf.Boleh tak bagi pisau tu? Pisau tu nanti boleh dijadikan bahan bukti!. (Masa tu polis tak boleh dapatkan barang bukti secara paksa)

Pembunuh: Tak boleh... tuan tak boleh paksa dan rampas pisau nie.. ianya menyalahi undang2, hee.. hee.. kata si pembunuh tu sambil melupuskan bukti.

Masa tu hari-hari boleh tengok orang merompak, membunuh dan merogol anakbini depan mata.

Hancus............