RAKAN PEJUANG

05 August 2011

KERANA PERTAHAN GEREJA, HASSAN ALI DI CACI PENGANUT PAS!

SALAM...


JUAK-JUAK PAS DAN PAKATAN HARAM MERAGAN BAGAIKAN KENA KEJUTAN ELEKTRIK APABILA GEREJA KESAYANGAN MEREKA DI DAMANSARA DI PERIKSA OLEH JAIS KERANA TERDAPAT UMAT ISLAM YANG BERBUKA DI GEREJA TERSEBUT. 


PUNYALAH SYOK NAK MEMPERTAHANKAN GEREJA, HASSAN ALI EXCO MEREKA PUN HABIS KENA TIBAI. PENDEK KATANYA, SESIAPA SAHAJA YANG MENENTANG MEREKA DAN TIDAK MENGIKUT TELUNJUK MEREKA (JUAK PAS DAN PAKATAN) AKAN MENJADI BAHAN CACIAN PENGANUTNYA. 


HASSAN ALI PERLU BERMUHASABAH. BILA LAGI NAK ISYTIHAR KELUAR PAKATAN? DAH TERANG SEKARANG INI PERJUANGAN PAS SUDAH LARI DARI LANDASAN YANG SEBENAR!

Hasan Ali bikin kecoh lagi di selangor

Friday, August 5, 2011


KANTOI!! Serbu Gereja: Tangan-Tangan Siapa Di Belakang Hasan Ali?

Tanpa menghiraukan orang lain, sekali lagi Hasan Ali melakukannya.

Lama dia didakwa lebih selesa dengan rakan-rakan Umnonya, kini bekas Pesuruhjaya PAS Selangor ini bertindak sendiri, tanpa pengetahuan partinya, Menteri Besar atau Kerajaan Negeri Selangor, dalam serbuan ke atas gereja Damansara Utama.

"Ini adalah mengapa kami telah meminta penjelasan penuh daripadanya kerana apa yang telah berlaku adalah sangat serius.



Kami berharap dia memahami perkara ini.

Dia sepatutnya berunding dengan parti, pemimpin-pemimpin Islam lain di Selangor yang ditadbir Pakatan. 


SETERUSNYA BACA DI SINI 

4 comments:

Anonymous said...

Ternyata sekarang Hassan Ali telah mengunakan otak berbanding dulu

Anonymous said...

Hassan Ali ini memang tak layak jadi ahli Pas. Tindak tanduknya adalah sama seperti orang BN--menyalahguna kuasa. Kenapa tak ambil waran geledah dari mahkamah.Tindak sesuka hati. Nak tunjuk kuasa ketuanan melayum

Anonymous said...

Dr hassan pejuang islam sebenar tp sayang bukan dpt sokongan malah di maki oleh puak sendiri kononnya (parti islam). mereka kini lebih memperjuangkan dan mempertahankan agama lain dari menegakan agama islam itulah perkara sebenar yg berlaku sekarang ini. perjuangan mereka sudah jauh menyimpang.

Anonymous said...

saya hairan, bukan ke berbuka di masjid atau dirumah.....