RAKAN PEJUANG

26 January 2011

KESESATAN PENGANUT NIK AZIZ! JOM KITA BACA....

ANAK SUFI SANGAT RISAU MELIHAT GELAGAT PENGIKUT PAS YANG TERLALU MENGAGUNGKAN NIK AZIZ SEHINGGA BOLEH MENDATANGKAN SYIRIK. 

Terunapondoktimur said...
mana ko tau janji Tuan Guru itu kosong? ko mengata Tuan Guru tu ko tak takut kena musibah? ko tak tengok dah ramai mati sekarang? ko jgn ikut najib yg dah pasti masuk neraka paling jhanam ko tau tak? klw nak selamat bertaubat la sekarang...cepat jumpa Tuan Guru minta dia ampun dan bersihkan semua dosa ko. January 23, 2011 12:09 PM
Terunapondoktimur berkata...
toksah la jdi tntera syaiton..
doa jgn dimain2kan..sbb tu dah banyak wakil rakyat kau mampusss..
2011 Januari 23 12:03

http://3.bp.blogspot.com/_LZtXSNcp76A/THkEtEOZfrI/AAAAAAAABRo/IARVMD_8TwA/s1600/grey.gif
Terunapondoktimur berkata...
kau orang ni memg hati dah hitam berkarat..penuh ngan syaiton.

inilah hasilnya makan minum duit rakyat yang tak dpt izin dari rakyat miskin fakir.

Tuan Guru pula dihina sesuka hati..kau orang la yg hina.

buat la apa pun..cakap la suka hati syaiton kau orang apapun...Tuan Guru tetap mulia dan mendpt petunjuk Allah.

kau orang jgn menghina dengan sangat melampau...doa Tuan Guru sangat makbul...ramai sedara mara kami yg sakit telah sembuh...ramai anak2 Kelantan yang brjaya cemerlang 5A 8A kerana minum air yang berkat...Tuan Guru banyak berjasa dan menurunkan keberkatannya kepada seluruh umat terutama di Kelantan.

mohon ampun lah sebelum terlambat sebelum syaiton terus sesatkan kau orang lebih jauh.
2011 Januari 23 15:29

KOMENTAR DARI BLOG LAIN       
paya said...
haramjada punya entri..ko tau tak ko ni isi neraka jahanam..mak bapak ko tak hajar ker hormat org..buat fitnah tu salah..bedosa macm makan daging mak ko gak..

hoi babi lahanat..Dato' Seri Anwar tu mangsa fitnah konpirasi perompak najib gampang tu..

nanti bila Dato' Seri dpt twan putrajaya ko tau la nasib..

kitorang dibagi tau si saifool tu diupah..ko tau takkk? rosmah bagi duit..guna duit petronas lak..
haramjadah punya pemimpin bn..
ko takl takut ker..nanti YAN Datuk Nik Aziz buat solat hajat kekmbong perut baru tau..

cinabeng punya entry..takdak kerja lain ke..nete busuk mu..
January 21, 2011 8:34 PM 
paya said...
ko ni betul2 babiii la ujang...
entri ko ni mcm sampah tak guna...satu sen takde paedah..bagi makan babi pun tak mao..ko tau tak?

kawan ko tu pulak nak cari penyakit ke mghina Tuan Guru Datuk Nik Aziz..doa dia makbur ko tau tak..
ko mampus nanti tak cium sorga klw ko hina dia..

ko padam jer entri ini klw nak selamat..YB Dato' Seri Anwan dan YAB Tuan Guru takkan ampunkan dosa ko...merangkak la nanti ko dlm neraka jahanam brsama rosmah yg rompak duit petronas bayr pada saifool haramjadah tu.

tak guna punya manusia ko ni..org lain menulis dlm blog jugak...tapi ko menulis yg tak paedah..suruh babi baca pun tak mau..ko tau tak?
January 21, 2011 9:35 PM


paya said...
kitorang dah banyak la dengar ceramah..kat universiti pun ada..takkan diorang tu nak tipu..ada profeser..ada usahawan..studen mahsiswa pun ada yang cakap..

Tuan Panglima...apa yg tuan cakap tu betullah...tapi diorang cakap polis, hakim, mahkamah semuanya tak boleh percaya..

ko ujang mmg mmg haramjadah nak mampus buat entry begini...buat la kerja lain..

pegii la...boring la aku cam gini..
tak guna punya blog..merugikan karan letrik jer..
paya said...
kuku kakiku...ko ngan ujang sama jer..dah tertutup hati..dah berkarat..dah busuk nak mampos..

itulah korang..tak moh pegi ngaji..tak moh ikut majlis ilmu..sebab tu tak dpt hidayah..hati jadi itam legam..

syorga memg jauh dari korang...tambah jauh bila korang fitnah YB Dato' Seri Anwar dan YAB Tuan Guru Nik Aziz yang dimuliakan Allah.

tempat korang sah dalam neraka paling jahanam bersama mahatir mahafiraun, rosmah haramjadah, najib gampang dan semua yang tersesat dari perjuangan suci Pakatan Rakyat.

pegi mampos la korang...Dato' Seri dah janji..kali ini putra jaya mesti dlm genggaman. YAB Tuan Guru jugak kata gitu.

korang apa tau...membodek jer tak habis2...mcam ujang pukimak ni...buat kerja kotor...lebih kotor dari babi..menulis menyusahkan orang..elok ko ujang mampos je masa kecik dulu..

kalau aku mintak Tuan Guru jampi ke doa ke...engkau naya jer katak jer...mampos tepi jalan...biar rosmah haprak bangang tu yg tolong kau masuk neraka sama2.

pegi mampos la korang...tak kuasa kau nak layan bahalul tak beragama ni..
January 22, 2011 12:13 AM

paya said...
kitorang belajar agama dari kecik lagi tau ker..bukan mcm korang belajar yahudi siang malam..

sbb tu korang makan bangkai yang busuk...hidup penuh dosa mengata dan menghina YAB Tuan Guru yang mulia lagi mursyid hatinya...bukan mcm korang haprak...jadi kayu api neraka jer yang layak..

dlm kubur nanti lagi busuk..YAB Tuan Guru dah sebut banyak kali...kubur orang yg sokong UMNO lebih sempit dari kubur kami...jadi apa nak cakap lagi? semua orang akan mati dan masuk dlm kubur...korang ingat korang tak mati? nak hidup menongkat langit?

korang ingatlah sikit..YAB Tuan Guru selalu pesan..ingatkan kitorang...UMNO tu sesat...musuh umat Islam...penjahanam..lebih zalim dari yahudi,,lebih kejam dari kominis...apasal lah korang sokong sangat...

ujang bedebah ni contoh syaiton yang berwajah manusia..makan rezeki Allah yang turun kerana makbur doa YAB Tuan Guru Nik Aziz...kalau tak lama dah kau mampus tak makan...tapi kau hina...tak bersyukor kerana doanya makbur...kita semua dapat limpah kurnia dan rezeki..

pooraahh la ujang dan kawan2 ko yang sesat lagi menyesatkan. orang mcm korang ni...kalu jumpa yahudi...bunuh korang dulu...baru aman muka bumi Allah ni..
January 22, 2011 12:35 AM

paya said...
Haramjadah lu ujang...itu luncai babi mana pulak datng tak dijemput..agen yahudi la korang semua ni..

berani ko luncai kata YAB Tuan Guru nyanyuk..ko lah yg celako--celako sbb ko subahat dgn najib bunuh altantuya...

apa la ko ni ujang bodo sangat...sabsidi itu hak rakyat...mana2 negarapun kena bagi sabsidi pada rakyat dia...buat apa ko ungkit...ko tak ikhlas ke...ko tak amanah ke..

ko ni tak sekolah agaknya...tak faham sistem negara...sistem kerajaan mestilah jaga rakyat...apa guna kerajaan kalw tak nak jaga rakyat...tapi kalw dah bagi sabsidi buat apa ungkit2...itu tak ikhlas namanya...agama mana ko belajar jadi tak ikhlas ni..

korang jgn la sebut pasal kominis...koranglah yang lebih jahat dari kominis...najib tu bapak kominis...zalim pd umat Islam...rosmah tu jugak kominis tak sedar diri...

ko ingat aku maki hamun ker...dengan korang ni bukan boleh guna bahasa...YAB Tuan Guru selalu pesan...dengan orang kafir kita dihalalkan segala2nya...sebab tu kena mengaji...kena hazir majlis ilmu...kalau tak nanti jadi buta hati...mcm korang ni...

buat menyemak dan sampah masyarakat jer...

orang2 golongan hina mcm korang ni tak layak langsung nak duduk berbahas dgn golongan yang lebih mulia yang dididik tarbiah oleh YAB Tuan Guru..

pergi mintak ampun dgn YAB Tuan Guru la lagi baik..klw tak terlepas la peluang korang...toksah kata masuk...cium bau syurga pun tak merasa...
January 22, 2011 1:11 AM

paya said...
aku cukup pantang org menghina YB dato' Seri Anwar..

korang dengki sgt kat dia apasal...apa yg korang tau?

YAB Tuan Guru Nik Aziz sendiri dah ceramah dlm majlis ilmu pd kami banyak kali...dapat petunjuk dari Allah yang Dato' Seri tidak bersalah..dia difitnah...kita kena pertahankan org yang dizalimi.. kita dpt pahala yang banyak... berlipatkali ganda jika bantu org yg dizalimi...sama mcm kita jaga anak yatim..

itulah korang jauhkan diri dari belajar agama...asik nak memuja yahudi tak habis2...

YAB Tuan Guru Nik Aziz lebih tahu samada seseorang itu bersalah atau tidak...pemikiran dan hatinya bukan mcm korang...sangat mulia...bukan mcm korang...penuh dgn kehinaan...

Allah mmg berikan anugerah yg luar biasa pd YB Dato' Seri untuk memimpin umat bersama YAB Tuan Guru...membawa manusia keluar dari lubang kehinaan yang dibina oleh mahathir mahafiraun...sekarang disambung pulak oleh najib puaka laknat...

najib tak layak langsung jadi PM. Itu tempat YB Dato Seri yang dirampas oleh najib...YAB Tuan Guru dah berjanji akan kembalikan hak kpd yang hak...

korang tunggu la masanya akan tiba...apabila malaikat akan turun membantu dlm PRU ke 13 nanti..baru tau langit ini tinggi rendah...baru datang menyembah YAB Tuan Guru montan ampun...baru datang sujud pada YB Dato Seri mohon belas kasihan...

ko ujang yang berani sangat hina YAB Tuan Guru dan YB Dato' Seri akan terima balasan nanti..

baik ko tutp je blog ni..atu ko delit jer entri ini...sebelum terlambat..

kawan2 ko pun sama..kuku babi dgn luncai setan bertopeng manusia tu eloklah bertaubat sama didepan YAB Tuan Guru...
January 22, 2011 1:37 AM

paya said...
haramjadah ko ujang...mmg betul la ko ni hewan ternakan rosmah gampang tu.

takde kerja lain asik buat fitnah...lepas satu fitnah ko fitnah lagi yg lain..

ko sedar tak..clip ko tu menghina kaum lelaki.. apasal kau dedahkan...itu hal peribadi..hal persenal...hal sulit...

biarlah diorang nak buat apapun...bukan pinjam bontot ko..bukan ko yang kena sumbat kena sondol...itu hak peribadi masing2...apa ko susah hati sangat...

ko ni betul2 bingai tak kena tempat..asik2 buat fitnah buat kerja tak paedah.

diorang dapat sedap...tapi ko dapat dosa fitnah..ini la hasil didikan yahudi.
January 22, 2011 2:07 AM

paya said...
kauorang nak masuk neraka pegi la...
takkuasa aku nak layan org tak beriman mcm kauorang ni.

Tuan Guru pun marah klau berbahas dgn org yg zalim dan makan duit petronas mcm kauorang sumua.

baik mu brtobat sebelum bomi ditiup sangkakala...kauorang nak lari kmana lagi? Cari Tuan Guru belum pasti beliau nak maafkan kauorang semua...tertutup pintu syurga la jawabnya.
January 23, 2011 11:08 PM 

  NIK AZIZ KATA KUBUR ORANG UMNO LEBIH SEMPIT! AGAKNYA LEBIH SEMPIT DARIPADA KUBUR DAP!

 ANAK SUFI RASA, PENGANUT PAS NI MUNGKIN SEORANG INSAN YANG DULUNYA SEKOLAH AGAMA DI MANA TELAH DIINDOKTRIN OLEH PAS SEBEGINI RUPA! KERANA ITU LAH TUN MAHATHIR PERNAH MENGSTRUKTURKAN SEMULA SEKOLAH AGAMA INI UNTUK DILETAKKAN DI BAWAH PENTADBIRAN PUSAT. INI KERANA DI SEKOLAH-SEKOLAH AGAMA RAKYAT, ANAK-ANAK INI TELAH DIDIDIK UNTUK MEMBENCI SEBENCI-BENCINYA PEMIMPIN UMNO. ANAK SUFI TERINGAT SATU KETIKA DULU, ANAK-ANAK KECIL YANG BERSEKOLAH AGAMA INI TELAH MENGGELAR TUN SEBAGAI FIRAUN. WALAU DI MANA SAHAJA MEREKA BERADA, BILA MEREKA NAMPAK SAHAJA GAMBAR TUN, MEREKA AKAN MELUDAH, MEMIJAK DAN MENYEBUT MAHA FIRAUN. 

MASA BERLALU, KINI ANAK-ANAK INI SUDAH DEWASA DAN INI LAH HASILNYA! KEBANYAKAN ANAK-ANAK BERSEKOLAH PONDOK DAN AGAMA 10 TAHUN YANG LALU SUDAH DEWASA DAN KINI TELAH TERTANAM DALAM PEMIKIRAN MEREKA YANG DILUAHKAN OLEH INDIVIDU DI ATAS. 

OLEH ITU, ANAK SUFI BERANI KATAKAN BAHAWA NIKAZIZ PERLU BETULKAN SEMULA PEMIKIRAN PENGANUTNYA AGAR TIDAK TERUS HANYUT DARIPADA LANDASAN AGAMA ISLAM YANG SEBENAR. 

4 comments:

Pengundi Baharu said...

Salam tolong linkkan blog baru saya http://pengundibaharu.blogspot.com/

sgray said...

Sabenarnya meeka pengikut ajaran songsang nie bertanya diri mereka apa sabenaranya Hikmah di sebalik kematian dan PRK sekarang..Natikah solat hajat mereka diperkenankan Allah.

Allah sedang mempertonjolkan sikap dan siapa mereka sebenarnya.Pemuka AGAMA yang berselindung disebalik agama suci Islam yang bersekongkol dengan Dajjal ..dengan lebih jelas..Apa yang perlu dilakukan umat dan golongan2 yang songsang nie [PAS] hanya menggunakan akal yang dikurniakan Allah sahaja.

Henti2kan lah kiblat ke klantan [Nicky ]tu....Kiblat sahaja Ke Kaabah utk mendapatkan keberkatan.

anak sufi said...

anak sufi tertanya-tanya, apakah nik aziz tidak berasa berdosa kerana penganutnya syirik kerana dia? atau pun dia suka dengan keadaan orang memujanya sebegitu rupa!

Anak Jawa said...

Ternyata, Pas tidak mampu membawa Islam yang betul, alangkan hal ini pun dah ternyata silap dan MashaAllah....takutnya baca kenyataan tu. memang ternyata PAS SESAT !!!!