RAKAN PEJUANG

12 March 2014

60 KALI PENANGGUHAN KES MASIH NAK SALAHKAN KERAJAAN?????

DOA KAMI TERUS BERSAMAMU MH370

SALAM PERJUANGAN.

AS tak tahu betapa buta mata dan buta hatinya para penyokong nuar brahim ni. Masa nuar dibebaskan oleh mahkamah, bukan main bersorak gempita nya mereka melonjak gembira kononnya Allah bersama manusia suci mereka ni. Namun, apabila manusia agung macai pembangkang ni dijatuhkan hukuman penjara, maka bangkitlah mereka beramai-ramai, merancang perhimpunan untuk membebaskan manusia agung mereka. Pelbagai tuduhan liar dilemparkan pada DS Najib dan juga maki hamun yang dihambur terhadap 3 hakim yang menjatuhkan hukuman pada Anwar Ibrahim. Mereka bersorak beramai-ramai menyumpah seranah dan mengharapkan keburukan melanda negara supaya mereka dapat membuktikan kerajaan ini telah melakukan kesalahan maha besar kerana mempenjarakan manusia sebaik dan sesuci anwar ibrahim. 

Nauzubillah. Sedar lah wahai macai, sebelum hukuman dijatuhkan,  prosiding tertangguh sebanyak lebih 60 kali. Sementara semasa kes melalui proses rayuan, kes tertangguh sebanyak 5 kali. Tidakkah ini merupakan satu kelonggaran dan budi bicara yang sangat ampuh diberikan oleh kerajaan malaysia terhadap seorang manusia hipokrit ni? Belum ada dalam sejarah penangguhan yang sebegini banyak. 

Kalau manusia agung kalian ini sangat suci, kenapa begitu banyak penangguhan yang dia buat? Kenapa? Kalau tak bersalah, tak perlu takut untuk berhadapan dengan kebenaran. Adakah Dia orang yang warak yang percaya pada Allah atau dia seorang pelakon handalan yang bijak bermain kata-kata hingga kalian keliru menilai mana intan dan mana kaca?

Sudah-sudahlah pencacai oi. Kalau kalian tidak mahu terima kenyataan terpulang tetapi ingat satu perkara, ALLAH TIDAK MENJADIKAN SESUATU ITU TANPA SEBAB. JANJI ALLAH BERSAMA ORANG YANG BENAR DAN SABAR TELAH TERBUKTI. 65 KALI PENANGGUHAN! MEMANG MEMERLUKAN KESABARAN YANG HEBAT. MANA SATUKAH NIKMAT ALLAH YANG CUBA KALIAN NAFIKAN? TEPUK DADA, TANYA IMAN!



1 comment:

Anonymous said...

He..he..macam mana air mani anwar boleh ada dalam dubur saiful? ini gua musykillah bro..