RAKAN PEJUANG

08 April 2012

HEHEE...DAH TERDESAK SANGAT MAT SABU NAK SERAH NEGARA PADA .....


SALAM...
Salam....
Bila Anak Sufi Tengok Sidang Video Bershit 3.0 Yang Disertai Oleh Puak-Puak Pembangang Ni, Anak Sufi Tersenyum Sendiri Sebab Mereka Ni Dah Sangat Terdesak Nak Menang Pru 13 Nanti. Isu Lapuk Yang Dibawa Oleh Puak Pembangang Ni Menampakkan Lagi Kebodohan Mereka Di Mata Rakyat Malaysia.



Muslimat Pas (dalam video ni) Pula Begitu Yakin Sungguh Bahawa Perhimpunan Yang Disertai Beratus Ribu Orang Ini (Angannya) Akan Hanya Berarak Beramai-Ramai Dengan Aman. Mungkin Andaian Muslimat Ni, Semua Yang Mengikuti Mereka Berarak Nanti Adalah Orang-Orang Yang Beriman Dan Sabar Serta Berbudi Bahasa. Itulah Sebab Dia Kata, Perhimpunan Bershit 3.0 Nanti Ni Adalah Aman Kalau Polis Tak Kacau. Mudah Sungguh Jadi Pembangang Ni Kan? Senang Je Nak Meletakkan Kesalahan Pada Kerajaan. Kalau Haru Biru Masa Perhimpunan Ni Nanti Maknanya Polis Yang Kacau Dan Pihak Berkuasa Yang Tak Bijak Menangani Keadaan.  Malahan Kata Muslimat Pas Ni, Perhimpunan Yang Hanya Berjalan Selama Lebih Kurang 30 - 60 Minit Ini Akan Mendatangkan Keuntungan Besar Pada Perniagaan Di Dataran Merdeka Bila Mereka Nanti Beramai-Ramai Ke Sogo. Aduh!!!!!!!!! Terlalu Ideal Nya Dia!!!!

Adakah Dia Pasti Dalam Ramai-Ramai Tu, Tidak Ada Provokasi Daripada Orang Yang Suka Melihat Kerosakan Di Muka Bumi Ni? Adakah Islam Membenarkan Umatnya Melakukan Sesuatu Sesuka Hati Sebegini Sedangkan Pemerintah Yang Diberi Mandat Oleh Rakyat Melarang Perbuatan Yang Boleh Memalukan Negara Serta Mengundang Musibah Kepada Rakyat Keseluruhannya???? Bukankah Kerajaan Telah Banyak Membuat Perubahan Dalam Pilihan Raya Akan Datang Untuk Memuaskan Hati Pembangang Ni? Daripada Mereka Terjerit-Jerit Tentang Pilihan Raya, Lebih Baik Mereka Berkumpul Untuk Mendesak Artis-Artis Kita Yang Semakin Seksi Dan Daring Ni Di Betulkan Perilakunya!!!!

Mat Sabu Pula, Tak Sabar-Sabar Nak Memerintah. Dalam Kata Lain, Tak Sabar-Sabar Nak Serah Negara Pada Dappig! Tak Sabar-Sabar Nak Lingkupkan Negara! Isu Murtad Yang Dibawa Oleh Hassan Ali Dianggap Remeh Tapi Isu Pilihan Raya Yang Memang Dah Adil Ni Di Perbesarkan Oleh Pembangang Ni!

Anak Sufi Dan Rakyat Di Negara Ini Sudah Kenal Mana Permata Mana Kaca! Untuk Apa Mengejar Fata Morgana Di Tengah Padang Pasir Sedang Kan Cahaya Bersinar Di Muara Sungai. Pembangang Di Negara Ini Adalah Pembangang Yang Paling Teruk Dalam Sejarah Negara Kerana Mereka Sanggup Menggadai Agama Dan Bangsa Demi Kuasa!

2 comments:

Anonymous said...

ko ni bangsatla..

Anonymous said...

bangsat betul mat sabu ni... hilangnya kuasa politik melayu maka hilanglah melayu dibumi malaysia nanti