RAKAN PEJUANG

09 January 2012

NIK AZIZ KATA HASSAN ALI TAK SENONOH DAN LAYAK DIPECAT?????

SALAM...
Hassan Ali Telah Dipecat Hanya Kerana Mengkritik Anwar Ibrahim. Hassan Ali Dipecat Kerana Mengajak Pas Memperkasakan Akidah Umat Islam. Hassan Ali Dipecat Kerana Menyeru Umat Islam Pas Menyertai Himpunan Sejuta Umat. Hassan Ali Dipecat Kerana Menyeru Pas Kembali Semula Kepada Perjuangan Membina Negara Islam Dan Bukan Berslogankan Negara Kebajikan. Hassan Ali Dipecat Kerana Mengarahkan Botol-Botol Arak Dikeluarkan Dari Kedai Seven 11 Di Shah Alam. Hassan Ali Dipecat Kerana Dap Tidak Suka Hassan Ali. Hassan Ali Dipecat Kerana PKR Membenci Hassan Ali.



Sebentar Tadi, Dalam Buletin Tv3, Nik Aziz Ditanya Pandangannya Mengenai Pemecatan Hassan Ali. Tahu Tak Apa Yang Nik Aziz Kata? Mana-Mana Parti Pun Akan Memecat Orang Yang Tak Senonoh. Jadi, Nik Aziz Kata  Hasan Ali Ni Orang Yang Tak Senonoh!

Tahu Tak Apa Makna Tak Senonoh? Maknanya Orang Yang Berperangai Buruk! Pelik Kan? Dimana Tak Senonohnya Hassan Ali Ni? Adakah Hanya Kerana Mengkritik Anwar Ibrahim Tu Tak Senonoh? Adakah Hanya Kerana Dia Kata Hadi Awang Atau Nik Aziz Lebih Layak Jadi Pm Berbanding Anwar Yang Rendah Moralnya Itu Dikatakan Tidak Senonoh????? Adakah Hanya Kerana Mengajak Umat Islam Pas Memperkasakan Akidah Umat Islam Itu Tak Senonoh?

Astaghfirullah...Sesungguhnya Nik Aziz Memang Sangat-Sangat Perlu Meletakkan Jawatan Segera. Kerana Apa?? Kerana Dia Dah Terlalu Tua Untuk Berfikir. Fikirannya Semakin Hari Semakin Celaru Dibuat Oleh Anwarinas Dalam Pas.

Anak Sufi Cuma Nak Tanya, Manakah Yang Lebih Tak Senonoh, Si Badrul Amin Yang Mengangkat Anwar Menyamai Imam Mahadi Dan Mat Sabu Penjilat Tegar Dap Dengan Hassan Ali Yang Mempertahankan Akidah Umat Islam?

Pas Memang Dah Tak Relevan Lagi!

14 comments:

Anonymous said...

Nicky udah tua.......

Nicky mao jadi Mahafirun juga.

Anonymous said...

bukan sebab itu dis dipecat. Dia dipecat sebab tak kut nasihat jemaah, dia sentiasa anggap pandangan dia saja yg terbaik lagi benar, orang lain semua nya tak ada PhD. Dia ada phD. Cam tulah lebih kurang. Dlam islam itu ada problem sikit dlm jangka panjang

Anonymous said...

ANUAR LIWAT DAN ZINA TU ..SABU...BILIK 121...SENONOLAH YE...MUDAH MUDAHAN ALLAH AKAN BUANG HANG TAK SENONOH JUGA...MENGAKU TO GURU RUPANYA TOK .....NIK AJIS INGAT DIA MATI MASUK SYURGA,,,...DAH TUA LE ....TAUBATLAH

BINAHIAS.COM.MY said...

Syiah menguasai pemikiran Parti Sesat ni.

Anonymous said...

tak heran hassan ali dah pada nik aziz ni ..


sebab hasan ali punya peminat dan penyokong sekali gus pengundinya yang tersendiri
waima selepas ini walau kemana pon dia pergi ..
dibelakang hassan ada ramai pejuang lain yang sekepala dengan hasan ..



ade kepatut ...??


hassan ali dikatakan tak senonoh ...

dek kerana hendak membela agama islam ... kedaulatan raja raja ...bangsa melayu ...mempertahankan akidah ...
anti murtad ...


ade ke patut ...??


tindakan hassan ali itu di anggap ..

menyalahi dan merugikan parti ...

PARTI PAS PULAK TUUU ....!!!!



((((( nak tergelak laa pulak ...!!! ))))

Anonymous said...

Dalam adab berjemaah, kena hormat keputusan syura. itu kekuatan Islam dan parti Islam. Kalau anggap diri sentiasa lebih. ada problem sikit tapi jangkapanjang. Problem.

Anonymous said...

Anonymous Anonymous said...

bukan sebab itu dis dipecat. Dia dipecat sebab tak kut nasihat jemaah, dia sentiasa anggap pandangan dia saja yg terbaik lagi benar, orang lain semua nya tak ada PhD. Dia ada phD. Cam tulah lebih kurang. Dlam islam itu ada problem sikit dlm jangka panjang

...WAH RAMPAS ARAK...TU APA...CEGAH MURTAD TU APE?...
SERANG RUMAH URUT KAT SELANGOR TU...TAK SENONOH...
PEJUANG AGAMA MACAM NI TAK SENONOH...

anak sufi said...

SYURA ATAS KEPENTINGAN UMAT ISLAM ATAU KEPENTINGAN PARTI MAT ANY. 11:11? JANGAN MENUDUH BRO. KITA NAMPAK KESUNGGUHAN HASSAN ALI MEMPERJUANGKAN ISLAM. TAU TAK SIAPA BUAT KERJA MASUK KAMPUNG ORANG ASLI UNTUK MEMBAWA MEREKA MASUK ISLAM? PAS KE? SORRY! ITU SEMUA KERJA NGO PERKIM YANG DIBANTU OLEH KERAJAAN BN! PAS BUAT APA??????

Anonymous said...

Mat Sabu senonoh ke ???adoyaiii...mat sabu senonoh ke ??? issh3

Anonymous said...

Rugi PAS buang pemimpin yang baik seperti Hasan Ali mempertahankan bangsa dan agama. Kami penduduk Seksyen 19 yang berjiran dengan Mad Sabu tidak nampak Mad Sabu sebagai pemimpin Islam yang baik jika dengan jiran tetangga tidak ambil peduli. Ceramah suka maki hamun dan hentam orang bukanlah pemimpin Islam yang baik dan senonoh.

Anonymous said...

Rugi PAS buang pemimpin yang baik seperti Hasan Ali mempertahankan bangsa dan agama. Kami penduduk Seksyen 19 Shah Alam yang berjiran dengan Mad Sabu tidak nampak Mad Sabu sebagai pemimpin Islam yang baik jika dengan jiran tetangga tidak ambil peduli. Ceramah suka maki hamun dan hentam orang bukanlah pemimpin Islam yang baik dan senonoh.

Sendiri said...

ingat Hasan ali tegk video Lucah...tak senonoh..rupanya lawan org nak memurtdahkn org islam dengan pergaruh syiah yg kafirkan sahabat Nabi...Nik Aziz..bersara laa...

Anonymous said...

INILAH DIKATAKAN DUNIA MENGHAMPIRI KIAMAT. LIHAT KENYATAAN NIK AZIZ..HASSAN ALI TAK SENONOH..YEA PEJUANG ISLAM DITOLAK DAN DUBUANG TERUS KERAN MENGAKKAN AKIDAH TETAPI KAKI PELIWAT DISANGJUNG TINGGI OLEH ULAR MAK NIK AZIZ KERANA WALAUPUN DINYATAKAN BAHAWA DIA TELEH MELIWAT SAIFUL SECARA SUKA SAMA SUKA..LIHATA BANGAIMAN PAS MENGHALALKAN LIWAT DAN MURTAD..LIHATLAH WAHAI GENERASI MUDA SEKELIAN DAN APAKAH KAMU MAHU TERUS TERTIPU OLEH MEREKA YANG BERTOPENGKAN INI??? LIWAT HALAL KERANA SUKA SAMA SUKA..MURTAD HALAL WALAUPUN MELANGAR AKIDAH ISLAM..BEGITU HINANYA ISLAM DIPERMAINKAN..ASTAGFIRLAAA..INSAFLAH KAMU WAHAI NIK AZIZ..SEMOGA ALLAH ME,BERIKAN HIDAYAH BAGI MU...MASA KITA SEMAKIN HAMPIR DENGAN PANGGILAN ILAHI..HADI AWANG JUGA AKAN MENANGGUNG DOSA ATAS DOA ORANG YANG TERANIAYA..SELAKU AHLI PAS SAYA TIDAK AKAN SOKONG PAS DALAM PILIHANRAYA DAN AKAN MEMASTIKAN UMNO BERKUASA SEMUAL DI KELANTAN...INSYA ALLAH.TAKBIR ALLAHU AKBAR.

Anonymous said...

aitt... tiba2 anak sufi defend hasan ali.. kah kah kah.. dh xdemodal la 2.. kah kah kah umporno... elok tkar nama anak sufi kpd anak sapi betina.. kah kah kah