RAKAN PEJUANG

13 January 2012

JIWA ANAK MUDA PERLU DIRAWAT SEGERA. KUMAN DAH MASUK OTAK!

SALAM..
Anak Sufi kesian melihat penyokong-penyokong Pakatan Haram yang sangat cintakan si kafir yang sangat membenci Melayu Islam, sangat cintakan si munafik yang sangat suka bertukar warna macam sesumpah dan sangat cintakan manusia yang sanggup mengenepikan perjuangan islam demi menjaga hati si kafir.


Anak Sufi rasa semua orang tau siapa yang Anak Sufi maksudkan. Kesian kerana mereka ini tidak langsung menyedari bahawa diri mereka sedang dipergunakan oleh manusia-manusia yang bertopengkan manusia tetapi di sebalik topeng tersebut tersembunyi tanduk-tanduk syaitan yang cuba menganggu gugat ketenteraman negara. 


Anak Sufi rasa sedih bila anak-anak muda kita sanggup menghina pejuang bangsa mereka hanya kerana terlalu percaya pada manusia-manusia munafik ni. Anak Sufi pernah terbaca dalam fb mengenai komen seorang anak muda. Katanya, UMNO penuh rasuah, UMNO kroni, UMNO benci Islam, dan pelbagai lagi tohmahan yang tak masuk akal. Malahan ada di antara anak muda kita yang membuat kesimpulan, jika Pakatan Rakyat menang, rasuah zero, kroni zero, undang-undang hudud akan ditegakkan. Amboi! mudahnya pemimpin pembangkang menggula-gulakan anak-anak muda ni kan? 
Dalam dunia ni tidak ada rasuah zero. tidak ada kroni zero. Undang-undang Hudud? DAP dah berdehem, PAS terus tukar tajuk. Mana ada sebut hudud lagi sekarang ni? Hudud PAS hanyalah untuk meraih undi daripada mereka yang kurang bijak. 


Mereka hanya mewujudkan persepsi semata-semata tanpa bukti. Persepsi yang ditanam dalam pemikiran anak-anak muda mengenai UMNO. Malangnya, anak-anak muda kita percaya tanpa usul periksa. Bila ditanya mana bukti dan bila diterangkan dengan fakta, penyokong pembangkang ini tidak ada modal menepis selain daripada maki hamun dan mengatakan orang UMNO ni masuk neraka. Tu je! Malang sungguh kita orang Melayu yang beragama Islam mempunyai generasi masa depan sebegini. Nasib baiklah tak ramai kerana ramai di luar sana yang menyokong kepimpinan negara.


Anak Sufi cuma nak tanya pada bebudak muda ni, kalau negara kita tak Islam, Adakah mereka mampu untuk menjadi orang Islam yang kononnya lebih Islam daripada orang UMNO. Kalau negara kita tak Islam, berkurangkah sekolah-sekolah agama di negara kita ni, kurangkah surau, kurangkah masjid, malahan banyak kah tokong daripada masjid (kecuali Kelantan)?. Siapa bebudak ni sebenarnya? adakah mereka ni benar-benar tahu hukum Islam? Alangkan negara-negara Islam lain pun, hatta Arab Saudi sendiri mengaku kita negara Islam yang maju, tapi orang-orang kerdil seperti penyokong-penyokong Pakatan Haram ni, lebih sudu daripada kuah!
Sedih pun ada bila ada anak-anak muda kita ni sanggup mempertahankan DAP dan menuduh UMNO ini rasis, UMNO ini lebih jahat daripada DAP! Anak Sufi tak salahkan mereka dalam hal ni. Anak Sufi salahkan PAS yang sangat suka menimbulkan persepsi bahawa UMNO itu kafir lebih kafir dari orang kafir.Siapa sebenarnya dajjal di negara kita ni? DAP hanya menangguk di air keruh! Tapi yang tukang keruhkan air itu siapa? Carilah jawapannya!

6 comments:

Anonymous said...

PEMUDA HARAPAN BANGSA, PEMUDI TIANG NEGARA

Sememangnya UMNO lebih gemar REMAJA2 MELAYU JAHIL LAGI JUMUD yg dok melepak, melalak, berkepit, merendak, gian, merempit ditepi2 jalan, lobby2 shopping complex, bangku2 taman, pusat2 karoke, pusat2 hiburan, lorong2 belakang, .. dari REMAJA MELAYU SOLEH LAGI DINAMIS yang memakmurkan masjid, program ilmu, khemah ibadat, program bangun jatidiri & kerjaya, khidmat sosial, penyertaan isu negara & global, dll

Selamatkan remaja kita & generasi masa depan dari kongkongan totalitarian UMNO/BN .....

PRU13: Tolak UMNO/BN.. Malaysia selamat & lebih makmur!

Anonymous said...

Utk anon Jan 13 @12:14...
Ada misai itu kcg...
Ada janggut itu kambing...
Ada janggut...ada misai...
Itu lu pikir la sendiri....
ISLAM itu ISLAM....
Bukan hamPAS atau UMNO....

Anonymous said...

dia pikir orang kafir akan bantu...sorilah beb...pengalaman aku kat syarikat cina...
kelulusan tinggi,diploma....gaji..1800(melayu)
anak cina bodoh & bengap...jawatan rendah...gaji...3000.....pikir-pikirkanlah jika pakatan setan ni memerintah...habis orang melayu..jadi sejarah jer la...

Anonymous said...

Hai2... yang ramai pemuda merempit, dipusat2 karaoke, mat gian - 90 % adalah anak orang PAS. Bapak sibuk dg. parti mengata sana mengata sini. Itu lah hakikatnya. Kalau ramai ke masjid bukan buat ibadat tapi dengar ceramah mengata orang....geli...

Anonymous said...

hanya orang bebal dan bengap tahap terendah aje yang masih menyokong Pas..parti barua, pencacai, lembu dan kuda tunggangan DAPigs...parti yang sememangnya parti paling rasist di M'sia..parti yang bertanggungjawab menyebabkan tragedi 13 Mei...tapi lebih malang sekiranya babi-babi dan lembu-lembu berkopiah dan berserban dlm Pas masih seronok sangat bersekongkol dgn musuh bangsa dan agama No. 1 itu...sah-sah dah dibutakan mata dan hatinya oleh Allah..

celaka lah Pas...celakalah kau Pas..celakalah kau Pas..

Anonymous said...

jiwa anak muda berfikiran seperti anak sufi ni lah yg patut dirawat. berpuluh bilion saham bumiputera lesap,250juta bg kt keluarga shahrizat,media utama lapor sblh pihak,pembunuhan di memali....keje sape ni kla bkn umno/bn. sudah la 2. ini bkn pembangkang ckp audit negara n pengakuan ahli parlimen bn. tp korang mesti xtau sbb tiap2 hari baca utusan meloya.. kah kah kah.. kena tipu la korang mcm makcik felda.. kah kah kah.. hidup rosmah! hidup lembu shahrizat! hidup ameno! kah kah kah.. geli bulu jubur aku... bila nk tukar nama ank sufi kepada anak sapi.. kah kah kah..