RAKAN PEJUANG

06 January 2012

PERHIMPUNAN SEJUTA UMAT DITOLAK, PERHIMPUNAN BEBASKAN ANWAR DIAJAK! PAS DAH SEWEL????

SALAM...


Perjuangan PAS memang sudah tersasar dari matlamat asal mereka. Sebagaimana yang dikatakan oleh Dr. Hassan Ali, semasa perhimpunan sejuta umat dulu, PAS melarang ahlinya untuk bersama sedangkan perhimpunan itu mengenai perjuangan aqidah umat islam, mencari jalan untuk penyatuan ummah, demi menegakkan agama dan demi mempertahankan maruah Islam. Mengapa PAS menolak himpunan ini? Mengapa? Mengapa? Apa yang dah berlaku? Kerana politik sanggup gadai agama? Kerana taksub pada kuasa dan kerana nak jaga sangat hati si kafir harbi DAP tu sanggup membelakangkan agama?
Kenapa bila tiba nak selamatkan nuar brahim, bila balaci2 nuar brahim ajak berhimpun untuk bebaskan nuar yang dah rosak moral dan akhlaknya tu, nuar yang menyokong si ambiga tentang kebebasan homoseksual tu, Pesuruhjaya PAS Selangor dan pemimpin PAS sedia ada mengajak pengikut2 PAS ikut serta dalam perhimpunan bebaskan anwar? Apa dah jadi dengan puak-puak PAS ni? Dah gilakah mereka? Yang haq ditentang, yang bathil dijulang? 

Sebagaimana kata dr. hassan ali, nuar telah diberi ruang yang sangat banyak oleh mahkamah untuk membela diri, malahan buat 60 kali penangguhan. Nuar sendiri yang tidak mahu membela diri dikandang pesalah. Nuar memilih mendiamkan diri! Tahu tak apa makna mendiamkan diri dalam istilah perundangan? Maknanya, nuar memang bersalah! 

Inikah orang yang diangkat oleh PAS untuk dijadikan pemimpin tertinggi negara? Kenapa hanya kerana nak bebaskan nuar, sanggup PAS bersekongkol sekali lagi dengan pengerusi homoseksual si ambiga bersama mencetuskan huru hara dalam negara? Kenapa tidak percaya pada kehakiman negara? Keadilan apa yang nak diperjuangkan? Nuar telah diberi peluang seluasnya untuk membela diri! Adakah itu tidak cukup untuk keadilan????? Penangguhan kes sebanyak 60 kali itu bukan keadilan???? Keluar negara sesuka hati itu bukan keadilan???? Boleh berucap sana sini, maki hamun orang lain dengan sesuka hati itu bukan keadilan???? Keadilan apa lagi yang perlu diberi pada Anwar??? Keadilan apa lagi??? Apa lagi yang mereka mahu???? 

Anak Sufi yakin, andaian pembangkang bahawa BN akan tumbang dalam PRU 13 nanti akan makan diri mereka sendiri. Sebenarnya rakyat dah muak dan mual dengan sikap pembangkang yang begitu terdesak untuk memerintah sehingga sering menimbulkan huru hara dan ancaman kepada negara sedangkan negeri2 yang diperintah oleh mereka saban hari semakin sakit dan busuk. 

PAS MEMANG DAH SEMAKIN SESAT DARI PERJUANGAN ASAL MEREKA! BUKANKAH ALLAH MEMBENCI MEREKA YANG SUKA MELAKUKAN KEROSAKAN?

No comments: