RAKAN PEJUANG

09 January 2012

901 -KAKITANGAN AWAM, PELAJAR TOLONG JANGAN LIBATKAN DIRI!

SALAM...
Hari ini nuar akan buat kacau lagi. Geng-geng pembakang khususnya PKR akan berjuang sehabis mungkin untuk membela nuar jika nuar didapati bersalah. Anak Sufi sebagai rakyat negara ini memandang usaha mereka ini adalah satu perbuatan yang salah disisi agama dan salah disisi undang-undang negara. 


Kepada adik-adik pelajar, mahasiswa-mahasiswi harapan negara, jadilah orang yang bijak. Cuba lah kalian renung, Apakah sumbangan PKR, PAS dan DAP kepada negara? Buktikan jika mereka ada sumbangan. Mereka hanya tahu berceramah sana sini. Kurang bekerja tetapi suka bercakap dan meronda satu negara. Itu sahaja jasa mereka. Sesiapa yang kurang bersetuju dengan mereka, akan dipecat walaupun bercakap sesuatu yang benar.


Oleh itu, adik-adik semua, dan semua kakitangan kerajaan, jangan ambil risiko menyerah diri menyanggah undang-undang negara. Anwar itu bukan sesiapa. Dia adalah manusia terbuang yang cuma hanya pandai memanipulasi kalian untuk kepentingan dirinya. Jika tidak begitu, masakan dia sanggup mengatakan bahawa pembangkang perlu menang untuk membebaskan dia! Lucu bukan?

1 comment:

Anonymous said...

kla perhimpunan sokong najib bleh plak ye.. bodoh pnya umporno... kah kah kah...