RAKAN PEJUANG

25 May 2014

AKHIRNYA KITA PULA YANG SAMSENG

SALAM PERJUANGAN....

DAP semakin kurang ajar. Mereka telah dididik menjadi pemimpin yang biadab. Sebab itulah keling tak sedar diri tu maki UMNO dalam sidang DUN P.Pinang tempoh hari dengan muka sadin penuh dengan nafsu kebencian. AS tak sanggup nak tulis kenyataan tu. UMNO C........! Kemudian tidak mahu minta maaf. Malahan sebut lagi semasa ceramah PRK Bukit Gelugur baru-baru ni dengan muka khinzir nya.

Kata si keling tak sedar diri ni, dia bukan maki orang Melayu dia maki parti politik yang bernama UMNO! Lihatlah betapa sialnya kenyataan keling ni. AS pelik apabila melayu PAS dan PKR buat tak tahu je malahan menolak usul minta maaf si keling ni. Bila dia kata UMNO C.... bermakna dia kata Persatuan Melayu Bersatu itu cela......! Dia kata Melayu itu lah yang cela.......! Kenapa susah sangat nak faham! Yang menyedihkan tu lagi, ada pulak Melayu yang minta maaf pada si kurap ni bila pemuda UMNO berhimpun minta keling ni tarik balik kenyataan. Minta maaf dalam dewan rakyat dan kemudian kemuka usul minta maaf dalam dewan supaya keling ni pula minta maaf. Sorry lah. Kenapa cepat sangat melatah. Inilah masalah orang Melayu.

Sekarang ni, si lahabau DAP ni mainkan isu di Teluk Intan, kononnya UMNO amalkan budaya samseng sebab berhimpun depan DUN P.P. Malahan lahabau ni memperbesarkan pula kenyataan pemuda UMNO yang nak bakar pejabat DAP kalau si keling pariah tu tak minta maaf. Akhirnya, yang nampak buruk UMNO juga. 

Itulah permainan DAP yang sangat licik dan kotor. Itulah sebabnya DS Hisham semasa menjadi Menteri KDN dulu tidak mengikut rentak tari pembangkang kerana beliau tahu memang akan menampakkan kelemahan kita apabila kita melayan provokasi mereka. 

 Retweeted by 
'Usah menari ikut rentak DAP' -Berita Harian m/s 20

AS setuju dengan kenyataan DS Hisham ni. Kita perlu bertindak bijak. Kita perlu mengatur strategi yang bersesuaian untuk berdepan dengan parti anak beranak ni. 

'Do not react emotionally' - NST page 6

Memang ada benarnya kenyataan ini. Namun, AS tetap tabik pada pemuda UMNO yang mengambil tindakan mendesak keling tu minta maaf. Cuma cara saja kita perlu bijaksana. Bila Melayu lemah, kita akan teruk dipijak. Jika 13 Mei dulu China memijak kita, kini alaf baru, China berjaya mempengaruhi Melayu dungu untuk sama-sama pijak Melayu!

Kepada pengundi Teluk Intan, bertindaklah dan buat lah pilihan secara bijak. Jangan hanya pandang cantik diluar tapi hodoh di dalam. Biar lah buat pilihan yang senior tapi memberi manfaat yang sangat berguna untuk penduduk di Teluk Intan. AS mendoakan kejayaan Datuk Mah supaya banyak lagi sekolah dapat diberikan bantuan peribadi olehnya. Kalau tak percaya buatlah siasatan! Itulah hebatnya BN dulu sebelum pengundi China berubah angin ke DAP yang merupakan pagar membawa rebah!

2 comments:

Anonymous said...

Yang kau nak bg muka tu DAP BANGSAT!!INI BKN KALI PERTAMA UMNO DI HINA!!YG SIBUK NK ANGKAT SI BACUL KERISMUDDIN TU BT APA!!KERIS PANCA WARISAN YG MNJADI SIMBOL WARISAN PERJUANGAN BANGSA PN DILACURKN!!HISHAMUDDIN PONDAN BOLEH PERGI JAHANAM!!APA TAKTIK YG KORANG NAK GUNA LAGI DGN DAP!!SEMBANG MELETOP2 AKHIRNYA KITA JUGA DICACI MAKI!!UNDI MERELA MAKIN MENINGKAT!!USAH BERCAKAP SPT BALACI POLITIK BACUL DAN BODOH IBARAT TONG TAIK YG KOSONG

Ipohmarley

Anonymous said...

Aku ingat nak puji Hisham rupanya lembik juga!