RAKAN PEJUANG

11 November 2011

NUAR ADA BUAT LAPORAN POLIS TENTANG VIDEO SEKSNYA????


SALAM..

DI BAWAH NI ADALAH PETIKAN DARIPADA SALAH SEBUAH BLOG PEMBANGKANG. CUMA ANAK SUFI TERTANYA-TANYA, ADAKAH BENAR NUAR BRAHIM TELAH MEMBUAT LAPORAN POLIS BERHUBUNG DENGAN DAKWAAN ESKAY DAN RAKAN-RAKANYA TERHADAP VIDEO SEKSNYA DENGAN CHINA DOLL.
 
PKR hari ini mendakwa BN dan Umno menggunakan jentera kerajaan untuk membabitkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam dalam satu lagi cubaan untuk menganiaya bekas timbalan perdana menteri itu.


Dakwaan itu timbul ekoran siasatan yang dijalankan polis ke atas Anwar mengikut Seksyen 182 Kanun Jenayah berhubung kesalahan membuat laporan palsu.

Ahli parlimen Subang PKR, R Sivarasa berkata Anwar telah diminta untuk memberi kenyataan kepada polis pada minggu ini.

Namun, PKR telah meminta supaya siasatan itu dijalankan pada Rabu di balai polis Kepong, katanya lagi.

Laporan yang dibuat Anwar pada Mac lalu adalah berhubung tindakan trio "Datuk T" yang menayangkan satu rakaman video seks kepada petugas media dan individu berkepentingan di satu hotel mewah.

Tiga individu berkenaan – bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Rahim Thamby Chik; ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah serta bekas bendahari PERKASA Datuk Shuib Lazim – didakwa di Mahkamah Majistret Kuala Lumpur tiga bulan kemudian atas kesalahan menayangkan video seks lelaki mirip Anwar itu.

No comments: