RAKAN PEJUANG

27 May 2014

MEREKA SEMAKIN MUNAFIK

SALAM PERJUANGAN

Munafiknya kenyataan Khalid Samad apabila membuat kenyataan mengenai Dyana calon DAP di Teluk Intan. Munafik kerana telah mempermainkan hukum dan membezakan hukum demi kecintaan dan ketaksuban politik duniawi.

Khalid Samad sebelum ini telah menafikan mengenai poster yang tersiar seperti di bawah:



Khalid Samad dalam laman sesawangnya hari ini membetulkan semula kenyataan tersebut dan menuduh pihak UMNO membuat fitnah di atas kewujudan poster di atas. Namun, ternyata apa yang dikatakan di atas dan apa yang dinyatakan di bawah tidak ada beza dari segi makna!



KHALID KATA : Menutup aurat adalah wajib. Walaupun Dyana tidak bertudung namun dia tidak juga berpakaian secara menjolok mata. Begitu juga dia bukan peminum arak, kaki parti, berjoli di sana sini atau pemakan rasuah. Dia seorang yang peramah, bersopan santun dan bertata-tertib. Pendekata dia seorang wanita Melayu baik dan dalam usia yang muda masih boleh diperbaiki apa-apa kekurangan yang ada. Dengan turunnya Muslimat PAS bersamanya dengan keadaan menutup aurat secara sempurna, mendatangkan pengaruh yang baik, kekurangan Dyana dalam persoalan ini diharap dapat diatasi. Ini tidak mustahil memandangkan ibunya pun bertudung lengkap.


Persoalannya Khalid, sejauh mana kebenaran kenyataan di atas? Benarkah anda mengenali sebegini teliti dyana ni? Adakah benar dia seorang yang bersopan santun, berbaju kurung dan tidak seksi? Apakah kepastian anda bahawa umurnya panjang untuk dia berubah dan bertutup litup sebagaimana muslimah PAS? Adakah kematian itu mengikut senior usia? Yang muda lambat mati? Adakah bertudung itu diwarisi daripada ibu? Kenapa mesti ada double standard dalam mendoakan orang? Kenapa dengan Rosmah di hina dan menetapkan seolah matinya terus ke neraka sedangkan dyana ini diberi harapan untuk berubah? Adakah hukum Allah itu terpakai untuk satu kaum dan tidak terpakai untuk satu kaum yang lain walaupun dia beragama Islam? 

TIDAK SEKSI? 

BERPAKAIAN SOPAN?


DALAM PAKAIAN ISLAM PAS, PAKAIAN MACAM NI TAK APA SEBAB MASIH MUDA!!!!!

Pas jangan terlebih munafik dan jangan permainkan hukum!



Kepada pengundi Teluk Intan, tolonglah buat pertimbangan dengan akal yang waras. Dyana ini sudah banyak menipu demi menjaga kepentingan tuan besarnya keluarga Lim. Begitu juga PAS telah banyak mempermainkan hukum Allah demi kepentingan politik mereka.

Satu pertanyaan untuk pengundi Teluk Intan: APA YANG KALIAN DAPAT JIKA MENGUNDI DAP? APA KAH DAP TELAH MEMBAWA BANYAK PERUBAHAN PADA ORANG MELAYU TELUK INTAN? SELAMA 2 TAHUN, APA YANG DAP DAH BUAT UNTUK ORANG MELAYU? INGATLAH ORANG TELUK INTAN, GERAKAN, TUAN BESARNYA ADALAH UMNO TAPI PAS TUAN BESARNYA ADALAH DAP! KERANA ITULAH MEREKA MENOLAK YANG BENAR DAN MENERIMA YANG BATHIL DEMI POLITIK KOTOR MEREKA! 

ORANG TELUK INTAN PERLU MENOLAK DYANA KERANA KITA TIDAK MAHU ROBOT PELIHARAAN DAP YANG MENJADI WAKIL RAKYAT TELUK INTAN!SEBAB APA AS KATA BEGITU? KERANA LIM KIT SIANG SENTIASA MEMANTAU DYANA DAN MEMASTIKAN DYANA MENGATAKAN APA YANG SEPATUNYA DIKEHENDAKI OLEH TUAN BESARNYA ITU TERMASUK DALAM HAL HUDUD! JANGANLAH ANDA TERTIPU!

1 comment:

Anonymous said...

Dah lama dah sesatnya.