RAKAN PEJUANG

13 May 2013

KAN KE DAH KATA KEBANYAKAN ORANG PAS NI HANYA LAYAK JADI TUKANG JERIT JE! HINA BETUL!

SALAM PERJUANGAN....

Kan ke betul Anak Sufi kata? Dah agak dah. Dah terang benderang lagi bersuluh. Dah nyata sangat. Memanglah buta hati penganut taksub PAS ni. Padan muka kalian. Konon memperjuangkan Islam. Konon berjihad untuk menjadikan Hudud dan perundangan Islam dalam negara ni. Konon nak perintah dengan cara sangat Islam. Cakap je pandai. Bersorak, bertempik, menjerit, meroyan, meraban,konon nak negara Islam sejati. Sanggup bersekongkol dengan parti china cauvanist yang kaw-kaw punya hina kalian. Tak sedar diri! Kalian dah bersusah payah (sampai sekarang) menyokong puak celaka tu, apa yang kalian dapat? Kena kutuk lagi ada lah. Guan eng dengan muka yakin je kata kegagalan kedah sebab PAS!!!!!!  Sebab tu lah di penang,guan eng pewaris kit sial yang rasis tu tak pandang pun muka wakil kalian di sana. Sia-sia je salleh man angkat tinggi si guan eng tu sebagai khalifah. sia-sia je mat sabu sanggup maki hamun perwira negara hanya kerana nak jilat pungkok guan eng tu. Akhirnya, sebelah mata pun cauvanist tu tak pandang. 

Yang AS paling sakit hati bila MB Selangor pun, pemimpin kalian yang islamik tu sanggup serahkan pada PKR. Bodoh apa? selama ini dah meraung dan meroyan nak menjalankan pentadbiran Islam, tiba-tiba dah dapat mandat daripada orang melayu pakatan haram di selangor, boleh lak serah pada PKR. Ini menunjukkan orang PAS ni hanya layak jadi tukang pukul, tukang hina, tukang sorak, tukang angkat tong taik DAP je. Memang hina lah kalian ni wahai penganut tegar PAS. Hina sebab kalian terlalu munafik. Kalian cakap lain buat lain. Kalau betul nak tegakkan Islam, lantik le MB dari kalangan PAS yang akan menjalankan undang-undang Islam di Selangor ni. Kata nak membentaras maksiat. Di Selangor ni lah banyak sarang maksiat yang kalian boleh tolong uruskan. Baru le handal. Baru le kami boleh tabik kat kalian. Baru la boleh cakap lebih mengata UMNO. Ni kalian hanya berani control negeri yang majoriti besarnya Melayu tapi kecut perut bila nak tadbir negeri yang komposisi kaum nya hampir banyak. Dulu di Perak kalian hanya ada beberapa kerusi, kalian letakkan nizar boneka cauvanis sebagai MB. Ni di Selangor dah dapat 15 kerusi tak berani nak letak wakil jadi MB. Takut sangat kat DAPPPPPPPIGGGGG!!!!!!!Takut sangat dengan nuar brahim, takut sangat dengan china cauvanist yang memegang tampuk kuasa di selangor ni. Hadi Awang gagal jalankan amanah sebagai tuan guru yang memperjuangkan Islam. Memang failed! FAILED AMBIL ALIH SELANGOR! FAILED MEMENUHI HARAPAN PENGUNDI YANG MENGUNDI KALIAN! FAILED! FAILED! FAILED!

Ingatlah orang PAS, Allah dan Nabi Muhammad telah banyak mengingatkan kita mengenai kejahatan orang kafir. Tapi mengapa masih  buta hati? Kembalilah semula ke landasan sebenar kerana kalian telah jauh tersasar!

1 comment:

Asrul Sani said...

Kalau penganut Pas sebagai manusia menjadi hina kerana perbuatan mereka takpe la...masalahnya mereka mambawa kesucian agama Islam ke lembah kehinaan dalam lubuk politik yang tidak berlandaskan alquran dan hadith.
Kafir harbi sememangnya perlukan spesis bodoh dan jumud dalam parti Pas untuk diperkudakan.