RAKAN PEJUANG

10 May 2013

HORMATILAH LEBIH 5 JUTA RAKYAT YANG MENYOKONG KEPIMPINAN DS NAJIB

SALAM PERJUANGAN...

Pilihanraya dah habis dah. Orang BN yang kalah, rilek je. Tapi puak pembangkang haram ni bising-bising pula dengan pelbagai persepsi yang dilemparkan terhadap SPR. Malahan ada juga yang bongok (Melayu gak) yang terjerit-jerit, melolong-lolong macam kena resap di syaitan laknatullah minta supaya PBB campur tangan dalam politik negara ni. Ni lah manusia tak sedar diri, tak tahu diuntung, bodoh, bahlul, elok diumban ke laut je. Kalau diumban ke laut, ikan jerung pun muntah beliak tak sanggup nak hidu bau pengkhianat macam mereka ni. Si bahlol yang terlolong minta bantuan antarabangsa ni disarankan gi lah jumpa pakar psikiatri dulu. Semak dulu kesihatan mental yang tak stabil tu. 

Sudah terbukti bahawa tidak ada satu pun negara Islam yang dasar politiknya dicampuri oleh pihak asing hidup kekal, tenang, bahagia dan aman. Dulu di Iraq, rakyatnya dulu tidak lah sampai hidup susah berbunuh-bunuh macam sekarang ni dan beberapa negara yang lain. Janganlah diperjudikan nasib rakyat Malaysia yang cintakan keamanan ini hanya kerana untuk memenuhi nafsu seorang tua yang nak jadi PM dan nafsu beberapa orang tua yang kemaruk nak kuasa putrajaya. 

Anak Sufi nak ingatkan puak haramjadah ni, kalian ini jangan ingat kalian saja yang disokong oleh rakyat. Jangan menafikan hak kami yang seramai lebih 5 juta orang ini yang mengundi untuk kepimpinan DS Najib. Jangan kalian nak fikir dan ikut kepala otak korang tu saja yang kalian rasa betul. Hormatilah perasaan, permintaan dan harapan kami yang inginkan kemanan. Kalau dah pihak asing di negara luar sendiri pun yang menjadi pemerhati menyatakan PRU kita ini adil, yang kalian terpekik macam orang gila tu kenapa? Kalau agak-agak nak buat kerajaan sendiri, pergi ramai-ramai naik roket korang tu dan mendaratlah di mana-mana planet. Buat rumah kat situ. tinggalkan kami di malaysia ni. kami nak hidup aman bukan petaka yang dicipta oleh pemimpin agung kalian yang tak sedar diri esok lusa masuk kubur tu. 

Kalian ni jenis bangsa manusia yang tak sedar diri. Terutama umat Islam dalam PAS yang konon mendokong Islam tapi sebenarnya sanggup dijadikan hamba oleh kafir DAP dan dendam kesumat PKR untuk menjahanamkan negara yang aman dan rakyat yang tenang. Sedar le sikit, 90% undi china kepada pakatan haram dan hanya beberapa peratus sahaja undi melayu pada kalian, kalian dah cukup bangga konon rakyat bersama kalian orang PAS. Cermin diri tu sikit, kalian hanya boleh tambah kerusi di selangor je. sebab, di selangor yang tolong korang tambah kerusi adalah china sebab dia tahu korang menang pun hanya sekadar balaci dan macai dorang saja. Kita tengok siapakah yang akan dipilih menjadi MB selangor. Kalau PAS tak terpilih,maknanya memang sahih kalian adalah BALACI DALAM PAKATAN HARAM! 

Kalian gunalah ayat quran dan jual lah hukum untuk kepentingan politik kalian. Ingat, segala doa kalian untuk menjahanamkan umat islam umno sedikit demi sedikit makan diri kalian sendiri. Kalian berdoa berpuluh ribu orang untuk kemenangan PRU. Kalau kalian berdoa, kami juga berdoa. yang pasti kami telah diberi kemenangan oleh Allah, tapi kalian, diuji dengan kegagalan kalian makin bongkak dan terus menyalahkan kerajaan di atas kegagalan kalian. Hiduplah kalian dengan kebongkakan itu. Kami terus hidup dengan syukur atas kemenangan yang diberikan Allah kepada kami.

SEKIAN. TERIMA KASIH. 



No comments: