RAKAN PEJUANG

28 April 2013

INI TAKTIK KOTOR PEMBANGKANG UNTUK BUAT HURU HARA DALAM PRU 13 NANTI WAJIB SEBARKAN!

Salam perjuangan...


Sebagaimana yang kita semua tahu, puak pembangkang telah memulakan beberapa siri demonstrasi bersih hanya untuk menjatuhkan kredibiliti SPR. Apabila persepsi ini telah terpasak dalam pemikiran penyokong mereka, maka mudahlah mereka menyalahkan SPR apabila keputusan PRU 13 ini berpihak kepada kemenangan BN.

Perancangan ini telah dapat dikesan dan dihidu oleh spr dan sebahagian besar rakyat negara ini yang semakin membenci tindakan puak-puak pakatan haram yang sangat melampau ni. Jadi, kepada semua pembaca blog anak sufi, mohon tolong sampaikan kepada orang-orang disekeliling anda mengenai agenda jahat pembangkang ni. 

Sebab itulah spr telah mengeluarkan pamplet yang bertajuk menangkis provokasi/salah faham pada hari mengundi.


 Antara lain spr mengingatkan bahawa akan terdapat pengacau-pengacau yang dijangka akan melakukan provokasi/kekecohan untuk menggugat proses perjalanan pilihanraya daripada berjalan lancar. Cara nya adalah:

Pengacau akan meminta kerani spr 3 untuk memberikan kertas undi secara rambang. Kononnya bagi mengelakkan undi tersebut diketahui oleh pihak lain. Bila kerani undi tak nak, semua pengacau ni akan buat kecoh dalam bilik undi. Polling agent pihak lawan akan bantu puak pengacau ni buat bantahan. Akhirnya ketua tempat mengundi terpaksa campur tangan dan memanggil polis untuk membawa keluar pengacau ni dari pusat mengundi. 

Bila ini berlaku, mereka akan meraih simpati pengundi lain kononnya hak mereka telah dinafikan. Pengacau yang diluar dewan juga akan buat kecoh dan api-apikan pengundi yang lain. Pengacau-pengacau ni akan ambil gambar, video dan upload dalam facebook, twitter dn jom pantau untuk tatapan pihak antarabangsa. Pihak pembangkang mensasarkan 61 kawasan pilihanraya untuk kejadian ini. Ini secara langsung akan meraih perhatian dunia bahawa proses perjalanan pilihanraya malaysia tidak telus, bersih dan adil sehingga menuntut plihanraya semula. 

Jadi...kepada rakyat malaysia berhati-hatilah penipuan mereka. Sebenarnya, tidak akan berlaku penyelewengan, atau undi hantu! Hakikatnya, setiap wakil parti akan berada di setiap pusat mengundi malahan ditempatkan di hadapan tempat pengundi memangkah undi.  Malahan pengumpulan kertas undi juga dilakukan dihadapan wakil-wakil ini.  Puak Pembangkang hanya inginkan kekecohan. Mereka mempunyai agenda di sebalik bantuan tangan asing untuk meruntuhkan kestabilan negara tercinta ini! Tolong sebarkan.

Kita tolak pembangkang! Kuburkan mereka dalam pru 13 ini. 

No comments: