RAKAN PEJUANG

17 April 2013

PEMBANGKANG NAIK....JADILAH MELUKUT TEPI GANTANG! TAK TAKUT KE??????

SALAM PERJUANGAN...

Kempen AS dalam PRU 13 ini adalah untuk menyedarkan seluruh pembaca AS mengenai bahayanya agenda pembangkang untuk menghapuskan diskriminasi kaum. AS sempat bertanya beberapa orang dari pelbagai lapisan usia sama ada mereka faham atau tidak makna tersirat diskriminasi kaum yang dilaungkan oleh pembangkang ini. Ternyata mereka tidak memahami makna yang begitu luas ini. 

PEMBANGKANG MELAUNGKAN AGENDA MENGHAPUSKAN DISKRIMINASI KAUM BUKAN KERANA INGIN MENGURANGKAN JURANG PENDAPATAN, BUKAN KERANA MAKSUD KESAMARATAAN SOSIAL TETAPI JIKA MEREKA BERKUASA IMPAK BERIKUT AKAN DILAKSANAKAN:

1.  MENGGUBAL SEMULA PERLEMBAGAAN NEGARA 
2.  MENGHAPUSKAN HAK ISTIMEWA ORANG MELAYU DAN BUMIPUTERA
3.  MENGENEPIKAN PERANAN RAJA-RAJA MELAYU
4.  BOLEH MELANTIK PERDANA MENTERI DALAM KALANGAN ORANG KAFIR (BUKAN ISLAM)
5.  BOLEH MELANTIK MENTERI BESAR DALAM KALANGAN ORANG BUKAN ISLAM
6.  MELANTIK ORANG BUKAN ISLAM DALAM BEBERAPA KEMENTERIAN PENTING SEPERTI PENDIDIKAN DAN PERTAHANAN.

Kesimpulannya, apa yang mereka inginkan hanyalah KUASA!!!!!!!! Kuasa yang ketika ini dikuasai oleh orang Islam/Melayu. Kuasa yang dimiliki ini sama sekali tidak mengenepikan kepentingan orang bukan Melayu. Di bawah pemerintahan BN, orang cina dan india menikmati hasil mahsul negara seperti mana orang melayu. Namun, puak cauvanist tidak pernah puas hati apabila mereka tidak diberikan kuasa mutlak untuk memerintah negara. Hasil percaturan yang merugikan umat Islam dalam kalangan pakatan, akhirnya DAP berjaya membuktikan bahawa merekalah parti rasis paling utama. 

Oleh itu, AS menyeru kita semua umat Islam berjihad untuk mempertahankan maruah agama dan bangsa kita. Biarlah PAS sanggup menjadi balaci DAP kerana dendam dan kebencian tetapi kita punya tanggungjawab yang besar iaitu menentukan negara kita kekal aman dan hidup bermuafakat sesama kaum sebagai lambang kekuatan 1 Malaysia!

No comments: