RAKAN PEJUANG

07 July 2014

JANGAN PANDANG RENDAH PADA LELAKI INI

SALAM PERJUANGAN

SALAM RAMADHAN AL-MUBARAK

Bila berlaku penyerahan kuasa Kementerian Pengangkutan daripada DS Hisham kepada Tiong Lai, maka puak-puak cai pakatan haram pun mula mencipta gurindam. Kata mereka Hisham dah cabut lari sedangkan MH370 belum ditemui. Mereka hanya bercakap kosong tapi hakikatnya lelaki yang merupakan cucu dan anak pemimpin negara ini bukan seperti pemimpin kesayangan mereka.Tidak berani berdepan dengan cabaran. Kekecohan di pusat pemilihan pun nak salah kan orang lain. Terlalu suka berhelah dan penuh dengan hipokrasi.

Walaupun DS Hisham telah melakukan penyerahan tugas pada Tiong Lai, namun sebagai orang yang bertanggungjawab, DS Hisham terus komited untuk bersama mengendalikan kes MH370. Kenyataan DS Hisham ini telah membuktikan  bahawa puak cai pembangkang silap membuat perhitungan. Ini kerana Hishamuddin adalah merupakan pemimpin yang matang dan memiliki integriti yang tinggi dalam menjalankan tugas dan tanggungjawab beliau. 
Jadi, kepada puak pembangkang hentikanlah main isu MH370 ni. Apapun, kalian tidak akan mampu untuk memfitnah kerajaan Malaysia khususnya Bekas pemangku menteri pengangkutan kerana lelaki yang bernama Hishammuddin ini bukan calang orangnya. Beliau semakin professional dalam mengurus tadbir negara kerana pengalaman mematangkan beliau. Teruskan DS.

12 comments:

Anonymous said...

Salam saudara, umum msngetahui usaha gigih Hishamuddin. Bahkan wartawan masih merujuk Hishamuddin selepas penyerahan dilakukan

Anonymous said...

Ramai kata Hisham elit. Tapi sampai sekarang tak ada sapa boleh buktikan dakwaan itu. Cakap kosonglah !

Anonymous said...

Setuju. Beliau berada pada ranking tertinggi. Pakatan cemas sebab menjangka UMNO tiada pelapis

Unknown said...

Pembangkang di Malaysia agak berbeza dengan pembangkang di negara lain. Di sini pembangkang membangkang sambil menyemarakkan kebencian dan kemarahan. Kepentingan rakyat dan negara tiada dalam perkiraan mereka.

Anonymous said...

Jangan layan pembangkang . Dah tau dah ati perut depa !

Anonymous said...

Bangkang x ape pun x, tp hakikat nye x layak nk di angkat jd tpm jauh sekali jd pm. Buat malu orang johor jew

Anonymous said...

Saya bukan dari pembangkang , saya tarima dengan bangga sekali hishamuddin telah melakukan yang terbaik , tapi tolong terima hakikat yang beliau tiada karisma untuk menjadi PM . rating 5/10

Anonymous said...

hahaha..pemimpin melayu pengecut mcm ni elok xda dlm UMNO..ANGKAT KERIS PANCA WARISAN PUN MINTA MAAF PADA PENDATANG!!BACUL!!!MH370 hilang begitu saja..xpayah cari la..dok kena main dgn kapir!!tak logik hilang tanpa kesan!!

Anonymous said...

Mcm ni nak di angkat jadi PM? Boleh jalan.... Sbenarnya kerismuddin ni backup najib dlm kes MH370. Tak nampak pun penyelesaiannya dlm kes tersebut.tergantung dan byk tanda tanya.tak percaya? Cuba tanya sendiri waris mangsa MH370.beliau cuma mengeluarkan kenyataan biasa sahaja yg setiap hari di tv.itu blom lagi byk kes tergantung semasa beliau jadi menteri dalam negeri.tak nampak langsung karisma beliau. Hanya yg berkepentingan sahaja yg menyokong beliau.saya pengundi atas pagar. Tak akan beri undi pada kerajaan mahupun pembangkang.saya mengundi pemimpin yg tegas,telus serta sentiasa peka tentang negara malaysia yg hampir di dominasi oleh tgn2 ghaib.

Anonymous said...

SILA BUAT RUJUKAN ,,,, DAH BERAPA BANYAK PESAWAT YG HILANG TIDAK KETEMUI HINGGA SEKARANG ....

KAMU TAU CKP TAPI TAMPA BERFIKIR

Anonymous said...

sebagai org biasa.. dato hisham mungkin di lihat istimewa.. tetapi sebagai pemimpin org melayu dan juga menteri dia kelihatan tidak memenuhi tuntutan jawatan yg disandang.. diera beliau pemuda umno menjadi hilang taring, tidak digeruni oleh kawan dan lawan,sebagai menteri dari parti melayu yg mempunyai byk kerusi di dun dan parlimen, beliau juga gagal membawa agenda melayu.. hanya menumpang sejarah umno utk meraih undi org melayu dan islam.. sampai bila hendak begitu.. akhirnya pasti akn susah juga pastinya.

Anonymous said...

keganasan hindraf, penghinaan org2 cina terhadap org melayu, islam dan raja2 melayu tidak ditanganinya secara wajar, lebih membiarkan perilaku ganas dan biadap bangsa kafir biar telah jelas melanggar undang2 negara dan mengugat keharmonian kaum, kes lahad dato juga dilihat beliau tidak bersedia, dan tidak tau utk bertindak dgn wajar..
sepatutnya beliau melihat keperluan umat melayu dan memperjuangankan bkn bercita2 besar utk menjadi org no 1 negara..