RAKAN PEJUANG

30 September 2010

Harussani bukan lemah seperti saya - DR. Asri
Adapun Tan Sri Harussani, Mufti Perak sudah pasti seorang yang teguh - bukan lemah seperti saya - dan saya doakan agar keteguhan itu menjadi contoh insan yang berdisiplin dalam ilmu.







Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar berkata, jelas apa yang dinyatakan oleh pesuruhjaya PAS Selangor  bahawa pertemuan tersebut langsung tidak menyentuh soal kerjasama PAS dan Umno.
"Pertemuan tersebut sempena mesyuarat kebangsaan hal ehwal Islam. Hasan menyatakan beliau tidak pernah dimandatkan oleh PAS untuk membincangkan dengan Harussani isu kerjasama PAS dan Umno," kata Mahfuz dalam satu kenyataan hari ini.
Ahli parlimen Pokok Sena berkata, kenyataan  Hassan  jelas mendedahkan pembohongan seorang Mufti seperti Harussani.
Katanya, pembohongan Harussani serta kesediaan beliau menjadi alat Umno sangat memalukan ulamak khususnya para Mufti yang ada diMalaysia.


 INILAH PERBEZAAN ANTARA ULAMA YANG BERJIHAD KERANA ALLAH DENGAN  YANG MENGAKU ULAMA TAPI BERJIHAD KERANA PARTI. DR. ASRI MEMULIAKAN TAN SRI HARUSSANI SEBAGAI ULAMA SEJATI DAN SEBENAR, MANAKALA MAHFUZ DAN GANG-GANG SAMSENGNYA DALAM PAS SANGGUP MENGHINA DAN MENABUR FITNAH DAN SANGGUP PULA MENUDUH SEORANG MUFTI DAN ULAMA SEBAGAI PEMBOHONG HANYA KERANA TIDAK MAHU MENYOKONG  UNTUK MELUNASKAN NAFSU SERAKAH MEREKA UNTUK BERKUASA.

WAHAI PEMIMPIN-PEMIMPIN PAS YANG BERJIHAD KERANA PARTI DAN MENGGUNAKAN ILMU SENIPIS KULIT BAWANG ITU MEMPENGARUHI DAN MEMPORAK PERANDAKAN RAKYAT DENGAN MENABUR FITNAH PADA PEMIMPIN NEGARA DAN ULAMA YANG DITUDUH BERSUBAHAT DENGAN  UMNO,  INSAFLAH...HIDUP DI DUNIA TIDAK LAMA...DUNIA KATA PERGI...KUBUR KATA MARI....

2 comments:

Unknown said...

astaghfirullah....
dunia akhir zaman sgt ketara tanda2 nya... ulama di hina, samseng berleluasa... inikah PAS nk perjuangkan?? wahai org2 PAS yg meyokong perkara ini, angkatlah otak anda yg berada di lutut agar berada di kepala...

anak sufi said...

Kita perlu mainkan peranan untuk membetulkan semula struktur pemikiran mana-mana orang PAS yang memang sengaja cuba untuk memburukkan imej kita orang Islam. Konon berjuang atas nama Islam tapi hakikatnya merosakkan roh Islam itu sendiri...