RAKAN PEJUANG

08 September 2012

SEJAK BILA PAS PERTAHANKAN MELAYU? BUKANKAH MELAYU ITU PERKATAAN LUCAH BAGI PAS???



SALAM AIDIL FITRI!

Hadi Awang telah membuat penulisan dalam Harakah yang mengajak orang Melayu bersama PAS menentang UMNO. Antara sedutannya yang menyebabkan Anak Sufi rasa marah adalah kerana kenyataan di bawah:

SELAMATKAN MELAYU ATAU HANCURKAN?
Kalau mahu selamatkan Melayu dan perkasakannya, wajib masuk PAS yang mendaulatkan Islam, bukannya masuk UMNO yang memikul Islam tanpa pelaksanaan sepenuhnya setelah lebih satu abad memikul amanah. Inilah pembetulan yang wajib dilakukan.

Kata Khalifah Umar bin Al Khattab R.A. “Kembali kepada yang benar adalah lebih baik daripada berterusan dalam kebatilan “. Akhirnya renunglah kepada firman Allah yang tersebut diatas.dan Firman Allah yang bermaksud

"Dan jika kamu berpaling (daripada menegakkan Islam) ia akan menggantikan kamu dengan kaum yang lain; setelah itu mereka tidak akan berkeadaan seperti kamu."
Melayu Tegakkan Islam yang sempurna, bersama PAS Melayu selamat dan semua kaum juga akan selamat, kerana Islam itu Rahmat Allah kepada seluruh alam dan adil untuk semua kaum.

Tegakkan Melayu dengan mengapikan semangat perkauman, Islam hanya sampingan, Melayu bersama UMNO, tidak mampu lagi memimpin, kerana hilang meruah dan lemah jiwanya. Selamat berhijrah kepada ahli-ahli UMNO kepada PAS.

Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang
Presiden PAS

Itulah kenyataan Presiden PAS yang semakin hari semakin hilang taringnya di hadapan DAP tetapi sangat bertenaga untuk menghancurkan UMNO yang terang-terang Melayu dan Islam. 

Setelah begitu banyak huru-hara yang dilakukan oleh pembangkang termasuk ahli PAS, setelah satu persatu tindakan PAS langsung tidak menunjukkan kejantanan bila berdepan dengan DAP malahan sesiapa yang menentang DAP dan nuar brahim, pemimpin bukan ulamak PAS akan memastikan individu tersebut tersungkur, ITUKAH YANG DILAUNGKAN OLEH HADI? 

KALAU ISLAMIK MENGAPA GENTAR UNTUK MENGGUNAKAN NEGARA ISLAM? MENGAPA PERLU GUNAKAN KEBAJIKAN? KALAU BENAR-BENAR PERJUANGKAN ISLAM, MENGAPA TIDAK BERSAMA DATO HASSAN ALI MENENTANG PUAK YANG CUBA MEMURTADKAN ISLAM? KALAU BENAR CINTAKAN ALLAH LEBIH DARI SEGALANYA, MENGAPA TIDAK LAKSANAKAN HUDUD DI KELANTAN? MENGAPA TAKUT? 

UMAT ISLAM SUDAH CUKUP TERPECAH DAN HURU HARA KERANA TINDAKAN PAS MENCINTAI DAP DAN PKR! PAS YANG PERLU DIUBAH! ITU SEWAJARNYA!

1 comment:

Anonymous said...

Parti Melayu Pas berusaha sungguh2 utk jadikan parti politik sebagai agama baru...