RAKAN PEJUANG

24 March 2014

TIAN CHUA MEMANG KURANG AJAR TAK HORMAT KESEDIHAN MH370

SALAM PERJUANGAN..

Ketika ini seluruh rakyat Malaysia berasa sedih di atas tragedi yang menimpa krew dan penumpang MH370 dan bersimpati pada semua keluarga mangsa. Namun, puak pembangkang khususnya cinabeng si celaka yang bernama Tian Chua ini tidak habis-habis mengeluarkan kenyataan yang biadab dan kurang ajar dalam suasana kesedihan ini.

Tian chua dalam twitternya telah mempersoalkan PM DS Najib membuat pengumuman di PWTC.


KURANG AJAR BUKAN? INILAH MANUSIA YANG MENJADI PUJAAN ORANG MELAYU PAS DAN PKR! MANUSIA PALING BODOH YANG DIANGKAT MENJADI WAKIL RAKYAT!!!!!!!!

6 comments:

Anonymous said...

Satu hari dia akan dapat bala. Amat tepat keutamaan diberi kepada ahli keluarga mangsa dan jugak rakyat Malaysia. Ini bukan krisis Australia dan kerajaan Australia telah menggunakan asset dan sumber kerajaan mereka untuk membantu Malaysia dalam SAR. Itu pasal Tony Abbot melaporkan dalam Parliament. Memang si lahabat TC bodoh dan otak anjing! Kenapa anjing? Kerana menyalak tak kesudahan. Sememang nya dia tu anjing si-peliwat tua al-juburi nak mampus.

Anonymous said...

bangsat ni belum kena lagi. ada yg gila belasah dgn parang baru dia tahu. kita banyak bagi muka. jenis ni penumbuk je yg ajar.

Anonymous said...

menatang cina kafir laknat ni tak reti bahasa, tak kesian ko orang, dah la dok kutuk Mh370, loni dok kutuk kerajaan turki pulak, menatang cina makan babi

Anonymous said...

Apa yang dituliskan dalam twiter tu betul la...parimen masih bersidang...kenapa pengumuman tidak di buat dlm parlimen...

Anonymous said...

Buat dalam Parlimen? Pasai apa? Pukimak ramai dalam Parlimen tu. Ahli Parlimen kita bukan macam Ahli Parlimen negara lain. Mereka sebahagiannya BAJANG !

Anonymous said...

Kalau umum kat Parlimen, dorg persoal plak knp tak buat pengumuman awal2? Knp tunggu keesokan hari bila Parlimen bersidang baru nak umum? Semua yg kerajaan buat takkan kena bagi puak puak nie....

K.